توربو شارژ یکی از قطعات اصلی نسل جدید موتور خودروهای سرعتی محسوب می شود. در واقع یک سمت  توربو شارژ در حال چرخاندن گازهای داغ خروجی توربین می باشد و طرف دیگر در طراحی توربو شارژ، مسئولیت مکیدن هوا به داخل موتور را دارد که بتواند پس از متراکم سازی، آن را مجدداً به داخل مخزن سوخت بنزین تزریق کند. قیمت توربو شارژ در بازار ثبات ندارد چون متأسفانه شاهد نوسان قیمت ارز هستیم و در نتیجۀ این اتفاق که قطعات موتور توربو شارژ وارداتی هستند. فروشگاه توربو شارژ سنتر به عنوان یکی از مراکز خبره و با سابقه در حوزۀ واردات، فروش، نصب و تعمیر توربو شارژ انواع خودرو فعالیت می کنند.

فاکتورهای تعیین قیمت توربو شارژ

لازم به ذکر است که به کارگیری توربو شارژ در طراحی ساخت موتورهای سرعتی، نقش بسزایی دارد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، شرکت های خودروسازی با نصب توربو شارژ با ظرفیت های مختلف، توانسته اند بازدهی اتومبیل را چندین برابر نمایند. با توجه به تعدد مدل و ظرفیت های موتور توربو شارژ، قیمت توربو شارژ بر مبنای عوامل مختلفی تعیین می گردد.

لذا با نصب توربو شارژ می توان هوای مازاد برای مصرف سوخت فراهم نمود. بدین ترتیب با افزایش سرعت خودرو، دیگر نیاز نیست که نگران کمبود اکسیژن مورد نیاز برای موتور بود. در واقع وظیفۀ توربو شارژ، فشرده سازی گاز خروجی اگزوز و سپس انتقال هوای فشرده به مخزن احتراق سوخت می باشد. به طور کلی خودروهایی که تجهیز به موتور توربو شارژ هستند، با مصرف حداقل سوخت، می توانند عملکرد خودرو را دو چندان نمایند.

قیمت فروش توربو شارژ بر اساس مدل آن تعیین می گردد، بدین ترتیب جهت استعلام قیمت این قطعه بایستی با واحد فروش و ارائه دهندۀ خدمات تعمیر توربو شارژ خودرو، با فروشگاه توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند.

  توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()