لاستیک از اجزای مهم خودرو به شمار می رود که می توانید با مشخصات فنی متفاوت برای اتومبیل خود تهیه نمائید. لاستیک های اتومبیل را بایستی هر چند سال یکبار تعویض نمائید چون قابلیت فرسایش و فرسودگی دارند که در نهایت منجر به پنچری لاستیک می شود. بنابراین با در نظر گرفتن مدل اتومبیل و مشخصات فنی تایرهای فابریک آن، اقدام به خرید لاستیک خودرو نمائید.

همواره شاهد گسترش فعالیت در صنعت لاستیک سازی هستیم که توانسته اند موفق به تولید انواع  لاستیک  رادیال با ساختار سیمی شوند که دارای ماندگاری بالایی هستند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی دیگر از مراکز عرضۀ لاستیک در تهران به شمار می رود که توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، انواع لاستیک خارجی اورجینال را در کنار تایرهای ایرانی عرضه نمایند.

خرید مناسب ترین لاستیک خودرو

نوع ساختار لاستیک به طور مستقیم بر روی فرمانپذیری خودرو مؤثر است و به همین دلیل تولید کنندگان در این صنعت توانسته اند با بهره گیری از فناوری روز دنیا، موفق ساخت محصولات با کفیت تر نسبت به نسخه های قدیمی، لاستیک هایی با الیاف نخی گردند. هم اکنون با در نظر گرفتن مدل خودرو، می توانید مناسب ترین تایر را خریداری نمائید.

از اجرای اصلی لاستیک می توان به طوقه، بدنه، تسمه، لایه های اضافی پلی استر و ... اشاره نمود. بدین ترتیب با در نظر گرفتن تمام جوانب، می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو اقدام نمائید. تسمه لایه های اصلی نسل جدید لاستیک های رادیال را تشکیل می دهد که شامل رشته های فولادی بوده که درست در قسمت زیر آج تایر قرار گرفته می شوند.

نسل جدید لاستیک های خودرو متشکل از لایه های اضافی پلی استر هستند که توانسته اند میزان مقاومت آنها را چندین برابر نمایند. در نتیحه با افزودن لایه های تایر، سطح مقاومت تایر در برابر سرعت بالا بهبود بخشیده اند. در صورت تمایل به  خرید لاستیک دانلوپ و سایر انواع می توانید به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()