تایر ماشین را می توانید از طریق مشخصات فنی و کیفیت بدنۀ خارجی آن بررسی نموده و سپس خریداری نمائید. افراد زیادی به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش خودرو فعالیت می کنند و بدین ترتیب توانسته اند با در نظر گرفتن مشخصات فنی خودروهای رایج در کشور، انواع تایر ماشین را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

خرید تایر ماشین اورجینال

با توجه به اینکه تنوع برند و محصولات لاستیک خودرو در بازار بسیار است، در نتیجه جهت خرید تایر ماشین، افراد ممکن است نتوانند به درستی، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ لاستیک های سواری، شاسی بلند و ماشین های سنگین همچنان به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهند.

متأسفانه خودروهای غیر اورجینال نیز در سطح بازار خرید و فروش می شوند که این مسئله باعث گردیده تا افراد به سهولت نتوانند تایر ماشین اورجینال را از تقلبی تشخیص داده و خریداری نمایند. لذا در ابتدای کار، تلاش داریم تا شما را با برخی از برندهای معروف تایر ماشین خارجی و ایرانی آشنا سازیم.

از پرفروش ترین برندهای تایر ماشین می توان به لاستیک های دانلوپ، نکسن، یوکوهاما، تویو، سومیتومو، کنتیننتال، پیرلی، میشلن، یزد تایر، البرز، ایران تایر و ... اشاره نمود. با مشاهدۀ تنوع بالای برند تایرهای ماشین، بایستی یک سری اطلاعات تخصصی در خصوص مشخصه های آنها کسب نمائید.

اگر در حوزۀ خرید تایر ماشین مانند خرید لاستیک تویو تجربه ای ندارید، مشورت نمودن با افراد خبره و فروشندگان تایر در سطح بازار به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین تایر را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. در وهلۀ اول بایستی اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی تایر ماشین خود داشته باشید و سپس با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، با بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، بهترین تایر را خریداری نمائید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 232
نمایش همه
علاقه مندی ها ()