یکی از برندهای معروف ژاپنی به لاستیک یوکوهاما تعلق دارد که متناسب با خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شود. شرکت یوکوهاما فعالیت خود را همکاری دو کمپانی کابل سازی یوکویاما و بی اف گودریچ آغاز نمود. سپس توانستند دفتر مرکزی خود را در شهر توکیو ژاپن راه اندازی نمایند و با همکاری بیش از 15 هزار کارمند، در صنعت لاستیک سازی خوش بدرخشند. همچنان شاهد استقبال از فروش  لاستیک یوکوهاما در بازار جهانی هستیم و در ایران نیز بسیاری از افراد طرفدار این برند شناخته شده هستند. فروشگاه همپا با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان توانسته اند موفق به عرضۀ انواع لاستیک یوکوهاما گردند.

استقبال از خرید لاستیک یوکوهاما

از آنجایی که قدمت فعالیت کمپانی یوکوهاما بسیار طولانی است، می توان از آن به عنوان بنیان گذار صنعت تایرسازی در کشور ژاپن به شمار آورد. به نوعی توانستند با به کارگیری متریال مرغوب و تکنولوژی روز دنیا، موفق به ساخت انواع لاستیک در دسته بندی های مختلف گردند. فروش لاستیک یوکوهاما همچنان در لیست فروش تایرهای ژاپنی در برخی از مراکز عرضۀ تایر قابل مشاهده می باشد.

به نوعی از گذشته تا کنون گسترش کاربرد و خرید لاستیک یوکوهاما در مسابقات رانندگی مشهود است که توانستند به عنوان اسپانسر ورزشی در بسیاری از مسابقات حضور داشته باشند. با توجه به تنوع بالای محصولات شرکت های خودروسازی، از سوی شرکت یوکوهاما، تلاش نمودند بر تنوع محصولات لاستیک یوکوهاما افزوده و با کیفیت ترین لاستیک ها را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

قیمت خرید لاستیک هانکوک و لاستیک یوکوهاما نیز بر پایۀ جنس، سال تولید و مشخصات فنی درج شده بر روی آنها تعیین می گردد که البته دور از انتظار نیست که به دلیل وارداتی بودن این کالا، نوسان قیمت ارز در ایران، شاهد نوسان قیمت لاستیک یوکوهاما در بازار داخل باشیم. هم اکنون به صورت آنلاین می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا، انواع لاستیک یوکوهاما را سفارش دهید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()