لاستیک کنتیننتال از برندهای مشهور اروپایی است. شرکت کنتیننتال در کشور آلمان توانسته اند موفق به راه اندازی مجموعۀ خود گردند. امروزه متناسب با مدل اتومبیل، به سهولت می توانید بهترین لاستیک ماشین را از میان تنوع بالای برند، همراه با گارانتی معتبر خریداری نمائید. اگر متقاضی خرید لاستیک کنتیننتال برای اتومبیل سواری و شاسی بلند هستید، بایستی مشخصات فنی آنها را در نظر بگیرید. فروشگاه همپا به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ تایر به شمار می رود که توانسته اند با بررسی نیاز بازار، در لیست محصولات خود، انواع لاستیک کنتیننتال رادیال را متناسب با خودروهای شاسی بلند و سواری عرضه نمایند.

فروش لاستیک کنتیننتال با دوام

با توجه به تنوع بالای محصولات تایر در بازار، هم اکنون به سهولت می توانید با در نظر گرفتن مشخصات فنی لاستیک فابریک اتومبیل و شرایط محیطی، بهترین لاستیک کنتیننتال را خریداری نمائید. جنس مواد تشکیل دهندۀ تایر و همچنین طراحی لایۀ خارجی آن بر روی میزان چسبندگی لاستیک خودرو در سطوح لغزندۀ بارانی و برفی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب این کمپانی معتبر توانسته اند همچون سایر شرکت های لاستیک سازی در سطح بین المللی، در دسته بندی های اصلی، انواع لاستیک کنتیننتال زمستانی، تابستانی و تمام فصل را تولید و به بازار عرضه نمایند.

شرکت کنتیننتال توانسته اند با بهره گیری از تخصص افراد حرفه ای، دستگاه های پیشرفته و توسعۀ تحقیقات در صنعت لاستیک سازی موفق به تولید با کیفیت ترین محصولات در رده بندی مختلف گردند. هم اکنون در لیست تایرهای کنتیننتال می توانید فروش لاستیک رادیال، تیوبلس و رانفلت را متناسب با مدل های مختلف اتومبیل مشاهده نمائید.

در حال حاضر با در نظر گرفتن مشخصات فنی خودرو، می توانید مناسب ترین لاستیک کنتیننتال را خریداری نمائید. جهت بررسی بیشتر و انتخاب محصولات اورجینال، می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و سپس نسبت به  خرید لاستیک گودیر و لاستیک کنتیننتال اصل اقدام نمائید.

 

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 182
نمایش همه
علاقه مندی ها ()