لوازم یدکی بسترن را می توانید در بازار خرید و فروش تجهیزات و لوازم یدکی خودروهای سواری و شاسی بلند مشاهده نمائید. بسترن از خودروهای چینی است که در بازار داخل، برخی از تیپ های مختلفی از آن را خریداری می کنند. بدین ترتیب اگر مالک یکی از خودروهای بسترن هستید، جهت خرید  قطعات بسترن می توانید به مراکز تأمین کنندۀ لوازم یدکی خودروهای چینی مراجعه نمائید. فروشگاه نیوپارت از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ پخش تجهیزات و قطعات بسترن در تیپ های مختلف فعالیت دارند و همواره پاسخگوی کلیۀ سفارشات مشتریان گرامی در بازار می باشند.

خرید قطعات بسترن در تیپ های مختلف

با توجه به تنوع لوازم یدکی و قطعات بسترن در بازار، بایستی توجه ویژه نسبت به اصل بودن قطعات داشته باشید و جهت تأمین قطعات بسترن اورجینال به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. خودروی بسترن تحت گروه خودروسازی بهمن موتور در تیپ های مختلف آن را تولید نمودند. خودروهای بسترن را می توان در سطح کشور مشاهده نمود که تجهیز به قابلیت های پیشرفته هستند. با توجه به ساختار مکانیکی که اتومبیل دارد، دلایل مختلفی باعث آسیب دیدگی و نقص فنی در عملکرد خودرو می گردد.

در نتیجه ممکن است نیاز به خرید قطعات بسترن از مراکز توزیع تجهیزات خودروهای چینی و یا محصولات گروه خودروسازی بهمن داشته باشید. هم اکنون مراکز متعددی را در حوزۀ واردات تجهیزات و قطعات بسترن در ایران ملاحظه نمائید. چنین مجموعه هایی متناسب با نیاز بازار و تعدد تیپ های مختلف این خودرو، انواع قطعات بسترن اورجینال را عرضه نمایند.

قیمت قطعات بسترن در بازار بر اساس فاکتورهای متعددی، متغیر تعیین می گردد. از این رو متناسب با تیپ خودرو و ایرادات فنی که برای آن ایجاد شده است، می توانید نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن اقدام نمائید. جهت کسب اطلاعات تخصصی و سفارش انواع لوازم یدکی بسترن می توانید واحد فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()