لاستیک فروش مجموعۀ خبره در حوزۀ واردات، تأمین و فروش لاستیک های ماشین می باشند که موضوع این پُست هفته را به خود اختصاص داده است. فاکتورهای متعددی در خصوص زمان و چگونگی تعویض لاستیک ماشین وجود دارد که رانندگان بایستی از آنها آگاه باشند. در این صورت بایستی به مراکز لاستیک فروش در بازار مراجعه نموده و با بررسی مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه، نسبت به انتخاب تایر مناسب تصمیم گیری مناسب داشته باشید.

لاستیک فروش برندهای خارجی

بدون تردید عموم افراد از این موضوع آگاه هستند که تایر ماشین از قطعات تعویض شدنی است که افراد بایستی به صورت دوره ای هر چند سال یکبار و یا به دلایل دیگری همچون تصادف و فرسودگی بیش از موعد، نسبت به تعویض آنها اقدام نمایند. فروشگاه همپا به عنوان لاستیک فروش در تهران فعالیت می کند و توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به تأمین و عرضۀ انواع لاستیک ماشین گردند.

فعالیت مراکز لاستیک فروش در سطح بازار مشهود است چون لازمۀ بازار تأمین تجهیزات جانبی ماشین به شمار می رود. همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، موارد متعددی باعث کاهش طول عمر و چسبندگی تایر ماشین می گردد که در نتیجۀ این اتفاق، اتومبیل عملکرد اولیۀ خود را از دست می دهد. بدین ترتیب لازم است که فرد به دنبال تعویض و خرید لاستیک های جدید برای اتومبیل خود باشد. خرید لاستیک سومیتومو را از سایت انجام دهید.

جهت انجام این امر، اگر اطلاعات تخصصی در اختیار ندارید، مشورت نمودن با کارشناسان لاستیک فروش، بهترین کار می باشد. معمولاً چنین افرادی، به دلیل داشتن تجربه و اینکه دانش کافی نسبت به مشخصات فنی لاستیک با برندهای مختلف دارند، بهتر می توانند شما را در مسیر انتخاب لاستیک خودروی مورد نظرتان راهنمایی کنند. چند سال اخیر شاهد گسترش فعالیت مراکز لاستیک فروش در بازار فروش آنلاین لاستیک می باشیم که فروشگاه اینترنتی هم پا نیز در عرصه گام نهاده است و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()