سوئیچ کیا با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک ساخته می شوند و در نتیجه هنگام رو به رو شدن با چنین امکاناتی، تکنسین کار راحت تر می تواند با بهره گیری از امکانات پیشرفته موفق به تراشیدن و ساخت سوئیچ کیا گردد. از دیگر فعالیت های تخصصی که برخی از مراکز کلیدسازی خودرو انجام می دهند، از نمودن درب اتومبیل بدون سوئیچ کیا در محل می باشد و به نحوی قادر به ارائه سوئیچ یدک کیا متناسب با مدل همان خودرو می باشند. این در حالی است که خدمات در خصوص انواع ریموت کیا نیز توسط مرکز تخصصی تهران کار کی به مشتریان ارائه داده می شود.

ساخت ریموت ضد سرقت کیا

شرکت خودروسازی کیا نیز از آن دسته کمپانی هایی است که توانسته اند در طول فعالیت حرفه ای خود، مدل های متنوعی از اتومبیل منجمله سراتو، موهاوی، ریمو، اسپورتیج، سورنتو، اپیروس و ... را تولید و به بازار جهانی عرضه نمایند که مجهز به سیستم ضد سرقت بر مبنای تکنولوژی روز می باشند. بدین ترتیب ساخت ریموت کیا بر پایۀ فناوری پیشرفته انجام می پذید.

به طور کلی فناوری طراحی و تعریف کد برای ریموت کیا متناسب با مدل های مختلف اتومبیل، متفاوت صورت می پذیرد. بدین وسیله بایستی نسبت ساخت سوئیچ یدک کیا به مراکز پیشرفته که تجهیز به امکانات جدید هستند، مراجعه نمائید. استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک به اپراتور کمک می کند که بتواند فرآیند برش دادن سوئیچ کیا را با دقت بیشتری انجام دهند. استخراج پسورد و پین کد ریموت کیا برای مدل های مختلف این کمپانی دارای یک دستورالعمل متفاوت می باشد.

در نتیجه رانندگان همواره به فکر ساختن ریموت کیا به عنوان زاپاس هستند، که در صورت مفقودی و یا خراب شدن، بتوانند بدون صرف هزینۀ سنگین و یا هدر رفت وقت، از مزایای آن بهره مند گردند. سپس در یک فرصت مکفی نسبت به ساخت ریموت یدک کیا به مراکز مطمئن همچون مجموعۀ تهران کار کی می توانند مراجعه نمایند.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()