لاستیک از قطعات اصلی خودرو به شمار می رود که بایستی از سوی راننده وضعیت سلامت آنها مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند و سپس نسبت به پنچرگیری و یا تعویض آنها با لاستیک نو تصمیم گرفت. لاستیک نکسن از دیگر برندهای مشهور خارجی در بازار جهانی محسوب می گردد که امروزه توسط بسیاری از مراکز توزیع لاستیک خودرو می توان مشاهده نمود. چند سالی است که توسط فروشگاه چرخ و یدک، شاهد فروش لاستیک نکسن با مشخصات فنی متفاوت می باشیم.

خرید لاستیک نکسن منطبق با تایرهای فابریک خودرو

بدین ترتیب افرادی که طرفدار این برند شناخته شده می باشند، به سهولت می توانند مبتنی بر مدل اتومبیل سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات سنگین، ماشین های کشاورزی و ... از محصولات شرکت لاستیک سازی نکسن بهره مند گردند. در خصوص انتخاب لاستیک نکسن نیز همچون هر برند دیگری بایستی یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. فاکتورهای مهمی منجمله سایز تایر، سال تولید، جنس مواد تشکیل دهندۀ آن، مدت زمان گارانتی، اینکس بار، شاخص حداکثر سرعت و ... در خصوص خرید لاستیک کومهو و لاستیک نکسن حائز اهمیت می باشند.

البته بایستی به این موضوع اشاره کرد که موارد مذکور در خصوص انتخاب هر برند لاستیک خودرو در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب پیشنهاد می کنیم در صورت عدم آگاهی نسبت به ویژگی های یک لاستیک استاندارد، باید با افراد مجرب که دانش کافی نسبت به این موضوعات دارند، مشورت نمائید. بدیهی است که از میان تنوع بالای مدل های لاستیک نکسن، می توانید بهترین تایر رادیال را متناسب با خودروهای مختلف خریداری نمائید. در حال حاضر می توانید در لیست محصولات کره ای در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، مشخصات فنی انواع لاستیک نکسن را با جزئیات دقیق بررسی و مقایسه نمائید و در نهایت به صورت آنلاین و کاملاً تضمین شده، همراه با گارانتی معتبر ثبت سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 281
نمایش همه
علاقه مندی ها ()