توربو شارژ ام جی از قطعاتی در این خودرو است که به منظور احتراق بهتر در نظر گرفته شده است.  توربو شارژ ام جی با هدف طراحی موتور های سبک تر اختراع شد که این موتو ها بتوانند به شکل قدرتمند تری کار کنند. زمانی که خودرو در سرعت بالایی قرار می گیرد، با افزایش دور موتور، تعداد دفعات چرخش میل لنگ بالاتر خواهد رفت و در نتیجه تعداد دفعات باز و بسته شدن سوپاپ هوا در هر ثانیه نیز بیشتر خواهد شد بنابراین با سرعت بالای باز و بسته شدن سپاپ هوا ، زمان بسیار کمی برای ورود هوا به سیلندر وجود خواهد داشت که موجب کاهش راندمان موتور می گردد. به همین جهت از توربو شارژ ام جی استفاده می شود تا بتوان در این فرصت کم ، مقدار هوای بیشتر را به صورت متراکم وارد سیلندر نمود و موجب افزایش قدرت موتور شد.

قیمت توربو شارژ ام جی  

در واقع توربو شارژ ام جی طوری عمل می کند که هوا علاوه بر این که بر اثر خلاء نسبی به سیلندر ورود پیدا می کند، بوسیله ی  توربو شارژ ام جی نیز ورود پیدا کند و این کار تنها در دور های بالای موتور لازم می باشد و در دور ها پایین احتیاجی به این کار نمی باشد. بنابراین در دور های پایین موتور از توربو شارژ ام جی استفاده نمی شود.

برای متراکم سازی هوا نیاز به انرژی زیادی است که این انرژی توسط گاز های خروجی اگزوز به دست می آید. طراحی توربو شارژ ام جی طوری در نظر گرفته شد است که از گاز های خروجی اگزوز برای کارکرد توربو شارژ ام جی استفاده می شود. بنابراین انرژی حاصل از احتراق موتور که تلف می شود برای کارکرد توربو شارژ ام جی به کار گرفته می شود. قیمت توربو شارژ ام جی بسیار مناسب بوده و به همین جهت استفاده از این قطعه بسیار به صرفه می باشد.    

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()