لاستیک دانلوپ از برندهای معروف تایر به شمار می رود که بسیاری از افراد علاقه مند به خرید آن می باشند. شرکت دانلوپ در کشورهای گسترده ای منجمله ژاپن، آمریکای شمالی و ... توانسته اند پس از بررسی وضعیت بازار و تولیدات شرکت های خودروسازی در جهان، موفق به تولید لاستیک دانلوپ  با مشخصات فنی متفاوت گردند. امروزه فروش لاستیک دانلوپ بخشی از نیاز بازار را به خود اختصاص داده است. فروشگاه تایر ایرانیان به صورت حرفه ای در زمینۀ تأمین و فروش لاستیک خودرو با برندهای معتبر خارجی منجمله لاستیک دانلوپ فعالیت دارند و بهترین خدمات را ارائه می دهند.

خرید لاستیک دانلوپ با تکنولوژی جدید

اگر در پی تعویض لاستیک های خودرو می باشید، می توانید پس از بررسی مشخصات فنی لاستیک فابریک اتومبیل، نسبت به انتخاب لاستیک دانلوپ راحت اقدام نمائید. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب لاستیک ماشین وجود دارد که توصیه می کنیم پیش از مراجعه به بازار نسبت به آنها آگاهی کسب نمائید. جنس متریال تشکیل دهندۀ تایر، سایز و شرایط فصلی از موارد مهم و اساسی هستند که هنگام انتخاب لاستیک دانلوپ بایستی در نظر گرفته شود.

با در نظر گرفتن تمام جوانب، شما به سهولت می توانید انتخاب مناسبی از لاستیک را داشته باشید. در زمان خرید لاستیک نانکن و لاستیک دانلوپ توصیه می کنیم سطح چسبندگی تایر را با جاده بررسی نموده و در نهایت بتوانید بهترین لاستیک را انتخاب و خریداری نمائید. در موقعیت های مختلف به سهولت می توانید بهترین لاستیک خودرو را سفارش دهید. چندین سال متوالی لاستیک های دانلوپ به عنوان دومین برند شناخته می شود که از عمر بالایی برخوردار هستند. استفاده از تایرهای این کمپانی در شرایط خشک، بسیار کارآمد است و شرایط را برای ترمزگیری خودرو تسهیل می نماید. اگر در پی خرید لاستیک دانلوپ سواری متناسب با مدل اتومبیل خود هستید، می توانید با کارشناسان فروش تایر ایرانیان مشورت نموده و در نهایت انتخاب خود را به صورت خرید اینترنتی ثبت نمائید.

     فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()