سوئیچ هیوندا در دسته بندی خودروهای لوکس خارجی قرار گرفته می شود که شرکت خودروسازی هیوندا بر مبنای تکنولوژی روز دنیا، اقدام به طراحی و تعریف کد ریموت هیوندا و سوئیچ های آن نموده اند. بدین ترتیب توصیه می کنیم اقدام نمودن برای ساخت کپی سوئیچ هیوندا ، می تواند صرفه جویی در هزینه و زمان را برای شما به همراه داشته باشد. بدون شک رانندگان با گم شدن و عدم دسترسی به ریموت و سوئیچ هیوندا رو به رو می شود و قطعاً یک دغدغه برای این دسته از افراد به شمار می رود که بایستی نسبت به آن تمهیداتی در نظر بگیرید. مرکز تخصصی تهران کار کی به عنوان یکی از ارائه دهندگان بزرگ در حوزۀ تعمیرات و ساخت ریموت یدک هیوندا فعالیت می کنند.

تراشیدن سوئیچ هیوندا با دستگاه cnc

شرکت خودروسازی هیوندا هر یک از محصولات خود را با فناوری جدید تولید و عرضه نموده است. بدین ترتیب تجهیز به پیشرفته ترین سیستم ضد سرقت هستند که فناوری ساخت ریموت هیوندا در مدل های مختلف محصولاتش، متفاوت طراحی شده است. در نتیجه اگر متأسفانه با مفقود شدن سوئیچ هیوندا رو به رو شدید، جهت تراشیدن کلید سوئیچ هیوندا و ساخت مجدد آن بایستی به مراکز معتبر منجمله مجموعۀ تهران کار کی مراجعه نمائید.

این مرکز تجهیز به پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک ساخت سوئیچ هیوندا و خودروهای لوکس خارجی می باشند. ضمن آن که از تخصص افراد مجرب و حرفه ای بهره می گیرند و بدین ترتیب به سهولت می توانید هر گونه خدمات در خصوص تعمیرات ریموت هیوندا، غیر فعال سازی کد ریموت، ساخت ریموت و سوئیچ یدک هیوندا را به صورت اورجینال در مدت زمان کوتاهی انجام می دهند. با ذکر مطالب مذکور، هزینۀ ساخت ریموت و سوئیچ هیوندا بر مبنای نوع خدماتی که ارائه می دهند، تعیین می گردد.

تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()