سوئیچ ماشین از قطعات اصلی اتومبیل محسوب می شود که با استفاده از آن، می توان سیستم برق اتومبیل را فعال نمود. امروزه شرکت های خودروسازی در سطح جهان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به طراحی انواع  سوئیچ ماشین گردند. ضمن آنکه فناوری ساخت ریموت ماشین نیز نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و بدین ترتیب توانسته اند خودروهای ضد سرقت را تولید و به بازار عرضه نمایند. مرکز تخصصی تهران کار کی یکی از مراکزی است که در زمینۀ ساخت کلید سوئیچ ماشین و انواع ریموت خودرو فعالیت دارند.

ساخت ریموت ماشین با دستگاه های پیشرفته

دلایل متعددی وجود دارد که باعث گردد رانندگان به دنبال ساخت ریموت ماشین و یا تعمیر آن باشند. بنابراین بایستی به مراکزی که چنین خدماتی را ارائه می دهند، مراجعه نمایند. البته لازم به ذکر است که تنها برخی از مراکز، تجهیزات پیشرفته در اختیار دارند که بتوانند خدمات ساخت سوئیچ ماشین با برندهای هیوندا، پورشه، بی ام و، مرسدس بنز و ... را ارائه دهند.

با استفاده از سوئیچ ماشین، می توان اتومبیل را روشن و خاموش نمود. به طور کلی محل قرارگیری سوئیچ ماشین در قسمت راست غربیلک فرمان می باشد. البته در طراحی خودروهای لوکس و مدل جدید، شکل سوئیچ ماشین متفاوت در نظر گرفته اند که با عنوان کیلس استارت نامیده می شود. ریموت ماشین نیز از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عملکرد آن برای حفاظت و جلوگیری از سرقت اتومبیل می باشد.

جهت ساخت ریموت ماشین می بایست از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته بهره گرفت و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، بایستی اطلاعات و تخصص لازم برای غیر فعال سازی، تعریف کد جدید، برش کلید سوئیچ ماشین و ساخت آن را داشته باشند. اگر به دنبال دریافت خدمات تخصصی در زمینۀ تعمیرات ریموت ماشین، تعویض قاب و باتری سوئیچ و ریموت ماشین می باشید، می توانید از تخصص مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

    تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()