نکات متعددی در خصوص نگهداری موتور توربو شارژ وجود دارد که باعث گردیده موضوع این مقاله را بدان اختصاص دهیم. به طور کلی با پیشرفت فناوری در صنعت خودروسازی، مهندسین در این حوزه توانسته اند با به کارگیری توربو شارژ مزایایی همچون بازدهی موتور، سرعت و شتاب آن را نسبت به حالت معمولی بیشتر نمایند. عمدتاً در نگاه اول، تصور می شود که افزایش قدرت موتور ارتباط مستقیم با افزایش حجم موتور دارد و بدین ترتیب افزایش وزن و بالا رفتن مصرف سوخت را در پی دارد.

مزایای تجهیز نمودن خودرو به سیستم توربو شارژ

در مقابل استانداردهای بین المللی سختگیرانه در خصوص کاهش مصرف سوخت و آلایندگی اتومبیل وعظ شد که منجر به این گردید که شرکت های خودروسازی به دنبال ساخت خودروهایی با حجم موتور پایین شوند. فروشگاه توربو شارژ سنتر از اولین مراکز تخصصی است که در زمینۀ تعمیرات و فروش توربو شارژ خودرو در ایران فعالیت می کند. با برطرف نمودن موانع پیش رو توانسته اند از دانش مهندسین صنعت خودروسازی و نیروی متخصص، بهترین خدمات را ارائه دهند.

با تعدد مدل و ظرفیت های موتور توربو شارژ، شاهد نوسان قیمت توربو شارژ در بازار داخل کشور می باشیم. با استفاده از این قطعۀ مکانیکی توانسته اند با صرف حداقل هزینه بتوانند بازدهی موتور را دو چندان نمود، ضمن آنکه میزان مصرف سوخت نسبت به حالت معمولی موتور تغییر پیدا نمی کند و قطعاٌ صرفه جویی سوخت را به دنبال می آورد.

جهت تجهیز نمودن اتومبیل های معمولی به موتور توربو شارژ می توانید به مراکز معتبر مراجعه نمائید و تخصص آنها بهره مند گردید. جهت استعلام لیست  قیمت توربو شارژ  خودرو می توانید به مراکزی که خدمات فنی توربو شارژ به شما ارائه می دهد، بهره گیرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات و خرید توربو شارژ خودروهای لوکس می توانید با مهندسین فنی فروشگاه توربو شارژ سنتر در ارتباط باشید.

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()