توربو شارژ دارای معادل فارسی "پرخوران" می باشد که در اصطلاح عامیانه با نام "توربو" شناخته می شود و از مهمترین قطعات در طراحی خودروهای اسپرت و پیشرفته محسوب می گردد.  توربو شارژ سمند سورن نیز از انواع موتور توربو شارژ خودرو به شمار می رود که نقش بسزایی در عملکرد خودروی سمند سورن دارد.

در واقع کمپانی ایران خودرو توانسته این ماشین را در سری معمولی و توربو تولید و به بازار عرضه نمایند و به همین خاطر خرید توربو شارژ سمند سورن باعث ارتقاء قدرت موتور اتومبیل می شود. فروشگاه توربو شارژ سنتر از نمایندگان حرفه ای و خبره در عرصۀ تعمیرات و نصب توربو شارژ خودرو منجمله توربو شارژ سمند سورن فعالیت دارند و می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

قیمت توربو شارژ سمند سورن در بازار

قیمت توربو شارژ سمند سورن بر پایۀ عوامل متعددی منجمله جنس، ظرفیت موتور و برند آن تعیین می گردد. با توجه به اینکه برخی از قطعات توربو شارژ وارداتی هستند، قطعاً قیمت روز ارز بر روی قیمت نهایی توربو شارژ خودرو تأثیرگذار خواهد بود. سیستم توربو شارژ به نحوی طراحی شده است که شامل دو پنکه کوچک می باشد که با استفاده از میلۀ مرکزی (شافت) به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.

سپس چرخش یکی از پره ها، موجب چرخش پرۀ دیگری می شود. در واقع یکی از پره یا توربین ها در مقابل خروجی گاز اگزوز قرار گرفته می شود تا بدین ترتیب بتوانند پس از متراکم سازی دود یا همان گازها، به سمت ورودی سیلندرها انتقال دهند. در نتیجه خرید و تعبیه توربو شارژ سمند سورن باعث بهینه سازی مصرف سوخت و به نوعی افزایش سرعت اتومبیل می گردد. به طور کلی در راستای اطلاع از  قیمت توربو شارژ سمند سورن می توانید با کارشناسان فروشگاه توربو شارژ سنتر مشورت نمائید و اطلاعات تخصصی در این حوزه دریافت نمائید.

 توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()