شارژ گوی زانتیا به عنوان سیستم تعلیق در طراحی خودروهای پیشرفته نیاز می باشد. به عبارتی پایۀ عملکرد اصلی سیستم تعلیق بر مبنای یک قطعۀ گوی شکل می باشد که درون آن از گاز نیتروژن استفاده شده است و کاهش میزان گاز محتویات گوی منجر به غیر متعادل ساختن این سیستم می شود. بنابراین به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد سیستم تعلیق، بایستی نسبت به  شارژ گوی زانتیا  اقداماتی صورت گیرد. در واقع عدم شارژ گوی زانیتا، دیگر نمی توان از رانندگی لذت برد. تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینۀ شارژ گوی زانتیا فعالیت می کنند.

ارائه خدمات تخصصی شارژ گوی زانتیا

بدون شک شارژ گوی زانتیا می تواند کیفیت رانندگی را هنگام عبور خودرو از سطوح ناهموار همچون دست انداز بهبود ببخشد. سیستم تعلیق به نحوی کار می کند که به دو قسمت مجزا تفکیک می شود که دیافراگم دارای محتویات گاز نیتروژن است و بخش دیگر دیافراگم شامل روغن lhm است. بدین ترتیب هنگامی که خودرو از روی دست اندازها عبور می کند، راننده هیچ گونه لرزشی در داخل کابین راننده احساس نمی کند. بدین ترتیب شارژ بودن محتویات گویی که درون سیستم تعلیق مورد استفاده قرار گرفته می شوند، ضرورت دارد.

کاهش میزان گاز درون گوی، موجب افت فشار دیافراگم می شود و به همین دلیل بایستی نسبت به شارژ گوی زانتیا موجود در سیستم تعلیق توجه نشان داد. در همین راستا برخی از مراکز به صورت تخصصی، خدمات شارژ گوی زانتیا را به دارندگان خودروی زانتیا ارائه می دهند. به کارگیری این قطعۀ کوچک در سیستم تعلیق خودرو کار ضروری است که به صورت حرفه ای در سیستم مکانیکی اتومبیل تعبیه شده و به کار گرفته می شوند. بدین ترتیب اگر مالک خودروی زانتیا می باشید و مشکلات جزئی و یا کلی در عملکرد سیستم تعلیق اتومبیل مشاهده می نمائید می توانید به  نمایندگی مجاز زانتیا رهام مراجعه نموده و نسبت به شارژ گوی زانتیا اقدام نمائید.

    تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()