لوازم یدکی بسترن شامل قطعات متعددی است که هر کدام از آنها به منظور عملکرد خاصی در طراحی چنین خودروهایی مورد استفاده قرار گرفته شده اند. بنابراین به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد قطعات بسترن بایستی هر چه سریع تر نسبت به تعویض آنها اقدام نمود. نکتۀ مهم و کلیدی که در خصوص خرید قطعات بسترن وجود دارد، اطمینان یافتن از اصل بودن آنها مطرح می باشد.

ترموستات، وایر شمع، کویل، واشر سر سیلندر، دسته موتور، شمع موتور، طبق چپ و راست بسترن، فیلتر گیربکس، توپی چرخ جلو و عقب، واتر پمپ، میل لنگ، آینه بغل، پلوس چپ و راست، پمپ هیدرولیک، پال گاز، ایربگ چپ و راست، دسک چرخ جلو و عقب، سوپاپ دود و هوا و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند که می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت، در صورت موجود بودن خریداری نمائید.

فروشنده انواع قطعات بسترن

خودروی بسترن توسط شرکت خودروسازی فاو چین تولید شده است که چندین سال می باشد، توسط گروه خودروسازی بهمن موتور خط تولید و مونتاژ این محصول راه اندازی شده است. بدین ترتیب تأمین قطعات بسترن اصل در سطح بازار ضرورت دارد و بایستی با مراجعه به مراکز معتبر، نسبت به آن اطمینان حاصل نمائید. اتومبیل بسترن در مدل های بسترن b30، b50، b50f، b70 و ... تولید و عرضه می شوند.

در نتیجه زمان خرید  لوازم یدکی بسترن بایستی این نکتۀ مهم و کلیدی را در نظر گرفته تا در نهایت بتوانید محصول با کیفیت انتخاب و خریداری نمائید. هر کدام از اجزا و لوازم یدکی بسترن را می توانید به صورت تخصصی، از طریق مراکز معتبر انتخاب و خریداری نمائید. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، در صورت نیاز می توانید بهترین قطعات بسترن اصل را از طریق مرکز فروش مجموعۀ نیوپارت استعلام نموده و سپس با تضمین کیفیت و قیمت سفارش دهید.

 فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()