لاستیک تراینگل از برندهای معتبر موجود در بازار به شمار می رود که خیلی از افراد طرفدار آن هستند. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل به سهولت می توانید بهترین لاستیک را انتخاب و به صورت اورجینال تهیه نمائید. کمپانی تراینگل با عنوان کارخانه weihai فعالیت خود را آغاز نمود و در ابتدا تنها لاستیک های کوچک را متناسب با خودروهای حمل زباله تولید می نمود ولی با گذشت زمان، در سال 1990 توانستند موفق به تولید لاستیک سواری و وانت گردند. به همین منوال روز به روز بر میزان تقاضا برای خرید لاستیک تراینگل در بازار جهانی افزوده شد. فروشگاه همپا به محض مشاهدۀ وضعیت بازار و محبوبیت این برند شناخته شده، انواع لاستیک تراینگل را با مشخصات فنی متفاوت در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار داده اند.

مهمترین نکات خرید لاستیک تراینگل

چندین دهه است که شاهد فروش لاستیک تراینگل متناسب با تولیدات شرکت های خودروسازی مطرح در جهان هستیم. بدین ترتیب اگر از آن دسته افرادی هستید که طرفدار لاستیک سواری تراینگل هستید، می توانید با مراجعه به مراکز معتبر عرضۀ تایر، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمائید. گفته می شود : لاستیک تراینگل به عنوان اولین برند معروف چینی توانست در سال 2000 به بازار جهانی صنعت تایر معرفی گردد.

امروزه شاهد عرضۀ لاستیک های تراینگل به بیش از 180 کشور در سطح جهان می باشیم که ایران نیز یکی از مصرف کنندگان محصولات این برند شناخته شده به شمار می رود. حدود 40 شرکت خودروسازی در سراسر جهان برای لاستیک های فابریک محصولات خود، از لاستیک تراینگل استفاده می نمایند که یک برند معروف محسوب می گردد. کمپانی هایی همچون فاو، دانگ فنگ، گلدن، ولوو، گودییر و ... برخی از شرکت های خودروسازی هستند که لاستیک تراینگل رادیال را به عنوان تایر فابریک ماشین ها انتخاب می کنند. امروزه با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا به سهولت می توانید خرید لاستیک یوکوهاما و لاستیک تراینگل تمام فصل، تابستانی و یا زمستانی را انجام دهید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()