تایر ماشین از جمله محصولاتی است که در بازار می توان در مدل و برندهای مختلف خریداری نمود. تایر از قسمت های اصلی ماشین به شمار می رود که دارای قابلیت تعویض دارد. به عبارتی تایر ماشین را به صورت دوره ای می بایست تعویض نمود و بدین ترتیب بتوان از اتومبیل را به عملکرد اولیۀ خود باز گرداند. فروش تایر ماشین در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد و بدین ترتیب افرادی که در صدد برای خرید لاستیک هستند، راحت تر می توانند از عهدۀ این کار برآیند. فروشگاه همپا به صورت تخصصی در زمینۀ فروش لاستیک های خارجی فعالیت دارند و می توانند شما را در انتخاب تایر ماشین با کیفیت و مناسب همراهی کنند.

خرید تایر ماشین سواری

پیچیدگی های فراوانی در زمینۀ خرید و فروش تایر ماشین وجود دارد چون یک صنعت حساس و در عین حال پرسود می باشد. به همین دلیل خیلی از افراد، از فرصت پیش رو برای انجام معاملات فروش لاستیک غیر اورجینال استفاده می کنند و بدین ترتیب می توانید در سطح بازار، انواع تایر ماشین بی کیفیت و تاریخ گذشته را ملاحطه نمائید.

در راستای آشنایی با چگونگی رونق بازار عرضۀ تایر ماشین، انتخاب نوع لاستیک بر روی عملکرد ماشین مؤثر است. در نتیجه افرادی که به دنبال تهیۀ تایر ماشین سواری هستند، می توانند پس از بررسی تمام جوانب اعم از مشخصات فنی خودرو و تطابق مشخصات فنی تایر فابریک ماشین، در نهایت نسبت به انتخاب و خرید لاستیک اقدام نمود.

ساختار تایر ماشین، طوقه، طرح بدنه، تسمه و ... برخی از مواردی هستند که هنگام خرید لاستیک حائز اهمیت می باشند. به نوعی چنین مواردی به طور مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل مؤثر است و بایستی هنگام خرید تایر ماشین از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا، از تجربیات و دانش کادر فروش این مجموعۀ معتبر بهره مند گردید.

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()