لاستیک از اجزای مهم خودرو به شمار می رود که نقش مستقیم بر عملکرد اتومبیل دارد. نسل جدید  لاستیک های خودرو با ساختاری لایه ای شکل طراحی شده اند. بدین ترتیب مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی دارند و بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف می توان رانندگی خوبی را تجربه کرد. طوقه، بدنه، تسمه، لایه پلی استر، دیواره جانبی، آج، نوع تایر، پهنای تایر، نسبت سایز لاستیک، میزان قطر رینگ، نحوۀ ساخت و وزن و سرعت مجاز از موارد مهم و اساسی به شمار می روند که بر روی انتخاب و خرید لاستیک مؤثر می باشد. فروشگاه همپا از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ لاستیک خودرو در ایران به شمار می رود که توانسته اند برندهای معتبری را در لیست محصولات خود به مشتریان عرضه نمایند.

بررسی شاخص های مهم در خرید لاستیک خودرو

امروزه لاستیک های مخصوص خودروهای مسابقه ای نسبت به لاستیک های معمولی دارای ابعاد کوچک تری هستند چون تایرهای پهن و فاق کوتاه دارای پایداری جانبی بهتری می باشند. لاستیک های رادیال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به نوعی سازگاری زیادی با محیط زیست دارند چون کلیۀ اجزای تشکیل دهندۀ این دسته از لاستیک ها، قابلیت بازیافت دارند.

بر وری دیوارۀ جانبی لاستیک ها یک سری حروف و اعداد متفاوت حک می گردد که دارای معنا و مفهوم خاصی هستند. جهت انتخاب و  خرید لاستیک مناسب بایستی از معنای آنها آگاه بود چون نقش مهمی بر روی عملکرد لاستیک در شرایط مختلف دارد. نوع تایر، پهنای لاستیک، نسبت ابعاد، روش ساخت، قطر رینگ، وزن و سرعت مجاز، درجه کیفیت یکنواخت تایر فاکتورهایی هستند که به صورت یک عبارت بر روی لاستیک خودرو درج می شوند. عمر آج و سطح چسبندگی لاستیک از موارد مهمی به شمار می روند که در انتخاب لاستیک ماشین تأثیرگذار می باشند که می توانید نگاهی دقیق به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هم پا داشته باشید.

 

فروشگاه هم پا  

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()