لاستیک نکسن از دیگر برندهای خارجی است که می توانید در بازار ایران خریداری نمائید. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک خودرو مؤثر می باشد که موضوع این مقاله را بدان اختصاص داده ایم. شرکت لاستیک سازی نکسن توانست در سال 1942 میلادی در کشور کرۀ جنوبی فعالیت خود را آغاز نماید و با بهره گیری از فناوری های پیشرفته، روز به روز بر تنوع محصولات خود افزود. از برندهای معتبر به شمار می روند که خیلی از افراد خواستار خرید لاستیک نکسن برای اتومبیل شخص خود می باشند. با توجه به استقبال فراوان مشتریان، فروشگاه همپا توانسته اند انواع لاستیک نکسن را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید لاستیک نکسن با کیفیت

با توجه به کیفیت بالایی که لاستیک نکسن دارد، متناسب با مدل اتومبیل می توانید بهترین تایر را خریداری نمائید. شرکت نکسن با گذشت زمان تلاش نموده اند با استفاده از فناوری روز، انواع لاستیک سبک، نیمه سنگین و سنگین عرضه نمایند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید بر مبنای شرایط محیطی و مدل خودرو، بهترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید.

برند نکسن توانست از اولین مراکزی باشد که بتوانند موفق به تولید لاستیک با آج V شکل گردند که امکان کنترل پذیری فرمان اتومبیل را برای راننده بهتر نمایند. به طور کلی کنترل و هندلینگ اتومبیل به کیفیت لاستیک بستگی دارد و به نوعی به مؤثر در افزایش طول عمر خودرو می باشند. از آنجایی که تنوع مدل های لاستیک نکسن در بازار بسیار است، برای افراد انتخاب مدل مناسب کار راحتی نیست، به همین دلیل توصیه می کنیم از دانش و تجربیات افراد متخصص بهره گیرند.

در صورتی که تمایل به خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نکسن سواری دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، از میان محصولات موجود در فروشگاه، به صورت آنلاین مناسب ترین تایر نکسن را خریداری نمایند.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()