لاستیک سومیتومو به عنوان برند معروف ژاپنی در بازار شناخته می شود. شرکت سومیتومو در قرن هفدهم بنیان گذاری شد و دارای شرکت های تابعه می باشند که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند. در نتیجه کمپانی های فرعی سومیتومو را در فعالیت های اقتصادی متفاوتی همچون پتروشیمی، خدمات مالی، صنایع داروسازی، استخراج معادن و غیره ملاحظه نموده اید. کمپانی لاستیک سازی سومیتومو توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، موفق به تولید انواع لاستیک خودرو گردند که همخوانی لازم با مشخصات فنی خودروها و شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشند. فروش لاستیک سومیتومو در لیست محصولات فروشگاه همپا ملاحظه می گردد.

معرفی انواع لاستیک سومیتومو

همانطور که می دانید کمپانی سومیتومو نیز در حوزۀ ساخت لاستیک، بر مبنای تنوع مدل های اتومبیل، انواع لاستیک خودرو را عرضه می نمایند. امروزه می توانید انواع لاستیک سومیتومو را با طرح گل های 02HTR A/S P ، HTRZ III، HTR Enhance LX، Touring LSV، Touring LSH و ... خریداری نمائید. هر کدام از این مدل ها را می توان در مدل های متفاوتی از اتومبیل سواری و غیر سواری استفاده نمود.

استقبال از فروش لاستیک سومیتومو در ایران، کیفیت بالای محصولات این برند شناخته شده و تنوع بالای محصولات می باشد. به عنوان مثال لاستیک سومیتومو با طرح گل Touring LSV را با ویژگی کاربرد در شرایط آب و هوایی چهار فصل طراحی نموده اند و مصارف آن را می توان در خودروهای کوپه و سدان ملاحظه نمائید. ضمن آنکه از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

هنگام خرید لاستیک پیرلی و لاستیک سومیتومو بایستی به مدل و ارتفاع آج های لایۀ خارجی تایر توجه داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی راندن آب به اطراف، در سطح جاده دارند. به عبارتی نقش مهم و کاربردی در میزان چسبندگی تایر با جاده، در شرایط آب و هوایی سرد و جاده های خیس لغزنده دارد. جهت بررسی بیشتر و سفارش آنلاین لاستیک سومیتومو رادیال می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نمائید.

فروشگاه هم پا 

  آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()