لاستیک اپتیما را می توانید از طریق مراکز عرضۀ تایر با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمائید. نکتۀ مهم و قابل توجهی که در خصوص انتخاب و خرید لاستیک اپتیما بایستی در نظر بگیرید، بررسی دقیق مشخصات فنی درج شده بر روی آن می باشد. به عبارتی تفاوت قابل توجهی میان انواع لاستیک خودرو وجود دارد که مرتبط با مشخصات فنی آنها می باشد. خودروی اپتیما دارای قدرت 178 اسب بخار با گشتاور 229 نیوتن متر می باشد و به همین دلیل لاستیک اپتیما بایستی تحمل فشار وارده و حداکثر سرعت اتومبیل را داشته باشد. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی یک تایر اپتیما استاندارد می توانید به سایت فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید لاستیک سواری اپتیما  

نسل جدید لاستیک های خودرو با فناوری پیشرفته تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. بنابراین هنگام خرید تایرهای ماشین، توصیه می کنیم لاستیک هایی که سال جاری تولید و عرضه شده اند را انتخاب و خریداری نمائید و قطعاً از خرید تایرهای مخدوش شده اجتناب نمائید. با انتخاب و خرید لاستیک کومهو  مناسب برای اتومبیل می توانید کیفیت رانندگی را دو چندان نمائید و به همین دلیل همواره انتخاب لاستیک اپتیما با کیفیت برای رانندگان این مدل اتومبیل حائز اهمیت می باشد.

امروزه بیش از گذشته شاهد تنوع بالای برند و تایر خودرو در بازار می باشیم چون پیشرفت فناوری، شرایطی را برای کمپانی های سازندۀ لاستیک خودرو فراهم نموده تا بتوانند محصولاتی متنوع و با کیفیت بهتر از گذشته تولید و روانۀ بازار نمایند. در نتیجه امکان خرید لاستیک اپتیما با برندهای معتبری همچون دانلوپ، نکسن، کومهو، پیرلی و ... برای شما دارندگان این خودروی سواری فراهم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با افراد مجرب می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و به صورت آنلاین با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید و در نهایت سفارش خود را ثبت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()