توربو شارژ قطعه ای است که جهت تأمین هوای بیشتر برای سریع بخشیدن به فرآیند احتراق طراحی می شود. همانطور که گفته شد : دمیدن هوا با فشار به داخل سیلندر از وظایف اصلی قطعۀ توربو شارژ محسوب می شود و به نوعی عاملی مؤثر در کاهش مصرف سوخت به شمار می رود. محل نصب توربو شارژ در بین خروجی اگزوز و ورودی سیلندر موتور می باشد که بتواند از هدر رفت انرژی جلوگیری نماید. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی در حوزۀ واردات و فروش انواع  توربو شارژ خودروهای سبک و سنگین فعالیت دارند و توانسته اند با بهره گیری از نیروی متخصص، به روزترین خدمات را به مشتریان در تهران ارائه دهند.

مهمترین ویژگی های توربو شارژ

قطعاً نصب توربوشارژ از دود خروجی قطعۀ اگزوز استفاده نموده و با استفاده از دستگاه کمپرسور و توربین، گاز وارده را متراکم نموده و آن را به قسمت ورودی سیلندر موتور منتقل می کند. بدون شک میزان ظرفیت توربو شارژ بر روی توان خروجی قدرت موتور مؤثر خواهد بود. به طور کلی موتورهایی که به قطعۀ توربو شارژ تجهیز نیستند به عنوان موتورهای معمولی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید توربو شارژ و نصب آن در مسیر ورودی سیلندر موتور می تواند جریان هوای ورودی به مخزن احتراق را تقویت نماید و در نتیجه دارای قابلیت افزایش فشار هوا به میزان دو برابر فشار جو می گردد. تجهیز نمودن موتور اتومبیل به قطعۀ توربو شارژ می تواند باعث افزایش قدرت خروجی و گشتاور موتور از 20 الی 45 درصد گردد.

قطعاً طراحی توربین و کمپرسور به فرآیند متراکم سازی گاز کمک می کند و پس از متراکم نمودن آن، می توانید اکسیژن مازاد را برای فرآیند احتراق بنزین فراهم آورید. هم اکنون جهت دریافت هر گونه خدمات در حوزۀ تعمیرات، نصب و خرید توربو شارژ موتور و اطلاع از  قیمت توربو شارژ می توانید با فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس گرفته و هماهنگی های لازم را برای مراجعۀ حضوری انجام دهید.

 

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()