شارژ گوی زانتیا مرحله ای از بازیابی عملکرد اولیۀ سیستم تعلیق خودرو به شمار می رود و به دلیل اهمیتی که برای کنترل پذیری اتومبیل زانتیا دارد، مقالۀ این هفته را به این موضوع اختصاص داده ایم. خودروی سیتروئن زانتیا به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد در سال 1389 در ایران با سه تیپ متفاوت تولید و به بازار خودرو عرضه شد. در واقع خودروی زانتیا در سال 1992 وارد بازار اروپا شد و به نوعی اولین فیس لیفت آن در سال 1998 میلادی رقم خورد و در نهایت توسط فرانسوی ها در سال 2002 خطر تولید آن جمع شد ولی توسط کمپانی خودروسازی سایپا در ایران راه اندازی گردید. چندین سال است که خدمات  شارژ گوی زانتیا  توسط تعمیرگاه زانتیا رهام به مالکین این خودرو ارائه داده می شود.  

دلایل انجام شارژ گوی زانتیا

گوی از قطعات اصلی است که در طراحی سیستم تعلیق زانتیا به کار برده شده است که به صورت دوره ای نیاز به شارژ مجدد دارد. جهت شارژ گوی زانتیا از گاز نیتروژن بهره گرفته می شود که کیفیت گاز نقش بسزایی بر روی عملکرد صحیح سیستم تعلیق خواهد داشت. بنابراین دارندگان خودروی زانتیا هر زمان که احساس می کنند، با مشکل کنترل فرمان و لرزش در اتاق خودرو رو به رو هستند، می بایست نسبت به شارژ گوی زانتیا و معاینه فنی آن اقدام نمایند.

ویژگی مهمی که از فرآیند شارژ گوی زانتیا انتظار دارید، به تعادل رساندن سیستم تعلیق خودرو می باشد چون داخل گوی به کار رفته در این سیستم، نوعی مایعات و گاز مخصوص تزریق می شود که نقش مؤثری بر روی کیفیت رانندگی می گذارد. با مراجعه به سایت نمایندگی مجاز زانتیا رهام می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص نحوۀ عملکرد گوی زانتیا و مزایای شارژ گوی زانتیا کسب نمائید. البته جهت دریافت این گونه خدمات می توانید با مهندسین مکانیک هماهنگی های لازم را انجام دهید.

   تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()