توربو شارژ تیگو 7 باعث تقویت موتور این ماشین گردیده و به همین دلیل بازدهی موتور در سرعت های بالا بسیار روان می باشد. خودروی چری تیگو 7 دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 6 دنده اتومات دو کلاچه می باشد و از جمله خودروهای 4 سیلندر توربو شارژ با حجم موتور 1.5 لیتری می باشد. قطعاً طراحی توربو شارژ تیگو 7 به نحوی است که قادر به پاسخگویی قدرت 147 اسب بخار موتور با گشتاور 210 نیوتن متر را برای تأمین حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را دارد. در نتیجه ایجاد نقص در قسمت توربو شارژ تیگو 7 نیاز به بررسی و معاینی فنی موتور خودرو می باشد. در صورت نیاز به تعویض قطعۀ خاصی همچون خرید توربو شارژ تیگو 7 می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی اقدام نمائید.

ارائه خدمات تعمیر توربو شارژ تیگو 7

اگر اطلاعاتی در خصوص نحوۀ عملکرد توربو شارژ تیگو 7 ندارید، اجازه دهید به این مسئله اشاره نمائیم که این قطعه، به نوعی تأمین کنندۀ اکسیژن مازاد برای سیستم احتراق بنزین خودرو مورد استفاده قرار گرفته می شود. بنابراین اتومبیل در زمان افزایش سرعت، به راحتی می تواند انرژی و قدرت مورد نیاز برای کنترل خودرو را تأمین نماید.

توربو شارژ همچون دستگاه کمپرسور هوا عمل می کند چون مجهز به توربین هایی است که هوای خروجی از اگزوز خودرو را مکیده و پس از یک سری فرایند مشخص، متراکم نموده و سپس به سیستم احتراق بنزین تزریق می کند و هنگام افزایش سرعت، اکسیژن مازاد به راحتی طی این فرآیند تأمین می گردد. در صورت عدم عملکرد صحیح این قطعه و یا کاهش عملکرد موتور، می توانید جهت تعمیر توربو شارژ تیگو 7 و اطلاع از  قیمت توربو شارژ تیگو 7 با کارشناسان فنی فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری را انجام دهید.

  فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()