امروزه جهت ساخت ریموت پورشه می بایست به مراکزی که به صورت تخصصی خدمات تعمیرات و ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس فعالیت می کنند، مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی با امکاناتی که در اختیار دارند، قادر به ارائه کلیۀ خدمات ساخت سوئیچ پورشه ، پروگرام ریموت جدید، تراشیدن کلید سوئیچ خودروهای پورشه، برداشتن کد ریموت، باز نمودن درب پورشه و ... می باشند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید در ابتدا با کارشناسان مرکز تخصصی تهران کار کی تماس گرفته و سپس نوع خدماتی که بدان نیاز دارید را مطلع گردید.

بدین ترتیب جهت ساخت سوئیچ پورشه باکستر و دیگر مدل های این خودرو که در ایران دسترس بعضی از افراد قرار دارد، می توانید از طریق مراکز معتبر، خدماتی که نیاز دارید را دریافت نمائید. جهت تراشیدن تیغه کلید سوئیچ پورشه نیاز به استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. بدین وسیله شما با آسودگی خاطر و بدون نگرانی می توانید هر گونه خدمات مرتبط به ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای پورشه را دریافت کنید.

متأسفانه برخی از مواقع ممکن است با مفقود شدن ریموت پورشه مواجه شوید و این مسئله برای شما بسیار سخت خواهد بود. در این صورت جهت ساخت ریموت پورشه می توانید از خدمات مراکز معتبر که در زمینۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس فعالیت می کنند، بهره مند گردید. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، مناسب ترین خدمات مرتبط به ساخت سوئیچ پورشه، تعمیر ریموت، تعویض قابل و باتری ریموت و غیره را دریافت کنید.

امروزه به سهولت می توانید هر گونه خدمات ساخت ریموت پورشه پانمرا، کاین، کیمن و ... را از طریق مجموعۀ تهران کار کی دریافت نمائید. این مجموعه به صورت اصولی با استفاده از ابزارآلات مخصوص و نرم افزارهای پیشرفته و امنیتی اقدام به تعمیر و یا ساخت ریموت پورشه می نمایند. در ضمن از طریق این مجموعۀ معتبر می توانید خدمات باز کردن درب خودروهای پورشه را پس از رویت مدارک مالکین خودرو توسط شخص، دریافت نمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()