قطعات بسترن را به طور مستقیم می توانید از طریق مراکز فروش تجهیزات و لوازم یدکی خودرو تهیه نمائید. متأسفانه در حال حاضر در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع قطعات بسترن اورجینال و همچنین تقلبی می باشیم که این مسئله باعث گردیده اشخاص نتوانند با آسودگی خاطر اقدام به خرید قطعات بسترن نمایند. تعدد لوازم یدکی بسترن بسیار بوده و به دلیل ساختار مکانیکی که خودرو دارد، عوامل متعددی باعث بروز نقص فنی در قسمت های مختلف اتومبیل می شود. بدین وسیله ممکن است افراد حین استفاده از خودرو نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات بسترن داشته باشند. فروشگاه نیوپارت از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ فروش لوازم یدکی خودروهای بسترن آغاز نموده است.

خرید قطعات بسترن b30

خودروی بسترن از محصولات کشور چین و شرکت فاو می باشد که با همکاری یک شرکت خودروسازی در داخل ایران توانسته اند خط تولید این مدل اتومبیل را راه اندازی نمایند. خودروی بسترن در مدل های b30، b50، b50f و ... تولید و عرضه شده اند و شاهد به کارگیری آنها در سطح شهر می باشیم. بدیهی است شاهد فروش قطعات بسترن b30 در مراکز توزیع لوازم یدکی خودروهای بسترن باشیم. ایجاد نقص فنی در عملکرد موتور، سیستم احتراق خودرو، سیستم تهویه هوا، جلوبندی و ... مستلزم بررسی و معاینه بیشتر است.

در نتیجه ممکن است نیاز به تعویض قطعات بسترن که دچار آسیب دیدگی شده اند، داشته باشند. قطعاً استفاده از خودرویی که دچار نقص فنی است، بیشتر به دیگر قطعات اصلی اتومبیل فشار وارد می کند. بنابراین نسبت به تعمیر و تعویض لوازم یدکی بسترن باید توجه و ممارست داشته باشید. در صورت نیاز به خرید قطعات خودروهای بسترن می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ نیوپارت،  لوازم یدکی بسترن مورد نظر خود را استعلام نموده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()