نمایندگی مجاز زانتیا مرکز مطمئنی است که به کلیۀ تجهیزات تخصصی در حوزۀ تعمیرات خودروی زانیا مجهز می باشد. علاوه بر آنکه متشکل از تیم تعمیرکار حرفه ای هستند و می توانند هر گونه مشکلات و نقص فنی زانتیا را در مدت زمان کوتاه همراه با گارانتی معتبر انجام دهند. زانتیا از جمله خودروهایی است که در سال 1992 به وسیلۀ کمپانی سیتروئن فرانسوی تولید و به بازار جهانی خودرو عرضه شده است و این خودرو در سال های 1380 الی 1389 به وسیله شرکت سایپا مونتاژ و به بازار عرضه شد. از این رو با مراجعه به نمایندگی مجاز زانتیا می توانید با آسودگی خاطر، اتومبیل خود را به دست متخصصین بسپارید. تعمیرگاه زانتیا رهام از جمله مراکز نمایندگی مجاز زانتیا در تهران محسوب می شود که همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به مشتریان گرامی هستند.

بهترین خدمات نمایندگی مجاز زانتیا

همانطور که زانتیا یکی از خودروهای محبوب در بازار به شمار می رود، به نوبۀ خود عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و نقص فنی برای این خودرو می شود که می بایست نسبت تعمیر و مرتفع نمودن ایرادات فنی آن به تعمیرگاه های معتبر و مطمئن مراجعه نمائید که به کلیۀ تجهیزات و قطعات مورد نیاز تجهیز باشند. از نقاط قوت زانتیا می توان به پیشرانه و شتاب بالای آن، طراحی ظاهری فوق العاده خاص، عملکرد نرم سیستم تعلیق، طراحی کابین و .... اشاره نمود. در عین حال دارای نقاط ضعف نیز می باشد که باعث می گردد که برای معاینه فنی به صورت دوره ای به نمایندگی مجاز زانتیا مراجعه نمائید.

هدف از بیان مراجعه کردن به نمایندگی مجاز زانتیا، این است که از کیفیت و گارانتی خدماتی که دریافت می کنید، مطمئن می شوید. تعمیرگاه زانتیا رهام یکی از نمایندگی های معتبر و مجاز زانتیا محسوب می شود که دارندگان این خودرو جهت بررسی کلی اتومبیل و انجام شارژ گوی زانتیا به این مرکز مراجعه می کنند.

  تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()