قطعات بسترن اجزای اصلی خودرو را تشکیل می دهد و سالم بودن آنها نقش اساسی در عملکرد کلی اتومبیل خواهد داشت. خودروی بسترن از جلمله محصولات شرکت فاو موتور چین به شمار می رود که در داخل کشور توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ و به بازار مصرف عرضه می شود. طبیعتاً فروش قطعات بسترن بخش مهمی از بازار عرضۀ تجهیزات و لوازم یدکی بسترن را به خود اختصاص داده است.

سفارش قطعات خودروهای بسترن

همواره در کنار خرید و فروش خودرو، بازار فروش قطعات خودرو را نیز می توان مشاهده نمود چون هر خودرویی متشکل از انواع قطعات کوچک و بزرگی است که وظیفه خاصی را در طراحی اتومبیل ایفا می کنند. به محض ایجاد آسیب فنی برای خودروهای بسترن، می بایست نسبت به تعمیر و یا خرید قطعات بسترن هر چه زودتر اقدام نمود. در همین راستا فروشگاه نیوپارت توانسته فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش انواع قطعات بسترن متمرکز سازد.

اگر مالک یکی از خودروهای بسترن می باشید، می توانید جهت تأمین انواع قطعات بسترن به طور مستقیم از طریق مراکز توزیع لوازم یدکی محصولات گروه خودروسازی بهمن اقدام نمایند. امروزه خودروی بسترن در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. از این رو هنگام بروز نقص فنی برای مدل های متنوع این خودرو، توصیه می کنیم توجه ویژه به مشخصات فنی قطعات بسترن داشته باشید که تطبیق با مدل اتومبیل داشته باشد.

به دلیل تنوع بالای  لوازم یدکی بسترن ، قیمت قطعات بسترن به نوع قطعات، موجود بودن و مدل خودرو بستگی دارد. بدون شک در سطح بازار شاهد نوسان قیمت قطعات بسترن می شوید که در این صورت به شما پیشنهاد می کنیم، به معتبرترین مرکز توزیع قطعات خودروهای بسترن مراجعه نمائید، که بتواند تضمینی برای عرضۀ قطعات اورجینال باشد. مجموعۀ نیوپارت چندین سال است که به صورت تخصصی در حوزۀ فروش قطعات بسترن در تهران فعالیت دارد.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()