خرید لاستیک یوکوهاما، انتخاب خیلی از رانندگان به شمار می رود. در این پست تلاش داریم که شما را با ویژگی های تایر یوکوهاما آشنا سازیم که ممکن است شما را در انتخاب و خرید لاستیک یوکوهاما کمک کند. کمپانی یوکوهاما در کشور ژاپن در سال 1917 با شرکت بی اف گودریچ ادغام شود و بتواند در حوزۀ تولید تایر، موفق به عرضۀ محصولاتی با کیفیت شوند. دفتر مرکزی این کمپانی معتبر در شهر توکیو است که توانسته اند توسط مرکز تحقیقات و پژوهش مجموعۀ خود، انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین را تولید و روانۀ بازار نمایند. بدون شک با انتخاب لاستیک استاندارد برای اتومبیل خود، می توانید تجربۀ بهتری از رانندگی داشته باشید.

هم اکنون از طریق فروشگاه همپا می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین لاستیک یوکوهاما را خریداری نمائید.

خرید انواع تایر یوکوهاما

در حال حاضر خیلی از افراد به دنبال خرید لاستیک یوکوهاما هستند چون این کمپانی معتبر توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند. جهت خرید لاستیک نیز در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضرورت دارد. در ابتدا بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایر مورد بررسی قرار گرفته شود و پس از در نظر گرفتن شرایط محیطی که از اتومبیل استفاده می نمائید و مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، اقدام به خرید لاستیک یوکوهاما نمائید. خرید لاستیک نکسن را با قیمت ارزان از طریق سایت انجام دهید.

امروزه فروش لاستیک رادیال یوکوهاما در سطح بازار رونق یافته است. محصولات این برند دارای گواهینامه ایزو 9001 هستند که به نوعی تضمین کنندۀ کیفیت بالای محصولات محسوب می شود. این کمپانی معتبر پیشرو در حوزۀ تولید و فروش انواع لاستیک برای اتومبیل های سبک و سنگین می باشد. از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به سهولت می توانید بدون دغدغه، بهترین تایر را خریداری نمائید.

فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()