سوئیچ بی ام و با تجهیزات پیشرفته طراحی و ساخته می شوند تا بتوانند سطح نفوذپذیری این مدل اتومبیل های لوکس را به میزان قابل توجهی غیر ممکن سازند. بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در طراحی و ساخت تجهیزات امنیتی خودرو باعث تمایز میان محصولات شرکت های خودروسازی در سطح جهان می شود. بدین ترتیب می بایست نسبت به این موضوع مهم واقف بودن که در صورت مفقودی سوئیچ بی ام و  نیز می بایست در ایران به مراکزی که تجهیز به امکانات پیشرفته هستند، مراجعه نمائید.

بدین ترتیب بتوانید خدمات ساخت ریموت بی ام و را منطبق با کلاس اتومبیل خود دریافت نمائید. بی ام و از قدیمی ترین برندهای خودروسازی لوکس در سطح جهان به شمار می رود که هم اکنون افراد زیادی در ایران مالک خودروهای بی ام و هستند. بدون شک نیازمند به خدمات ساخت سوئیچ بی ام و و همچنین ریموت می باشند. مرکز تخصصی تهران کار کی با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارند، توانایی تعریف ریموت بی ام و، کددهی جدید و حذف کد ریموت مفقودی، باز کردن درب خودرو بدون صدمه به قفل درب را در کنار دیگر خدمات اصلی دارند.

اگر دارای سوئیچ یدک بی ام و نمی باشید، توصیه می کنیم پیش از گم کردن آن نسبت به ساخت سوئیچ بی ام و در مراکز مطمئن و معتبر اقدام نمائید. تعریف پروگرام ریموت بی ام و، تعمیر سوئیچ شکسته، حذف کد سوئیچ مفقود شده، تراشیدن تیغه کلید، تعویض قاب ریموت، تعویض باتری سوئیچ و ریموت بی ام و و ... از جمله مواردی هستند که دارندگان خودروهای بی ام و ممکن است با آن رو به رو شوند. در این صورت با آسودگی خاطر می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی از خدمات حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

  تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()