برند میشلن حضور چشم گیر در بازار عرضۀ تایرهای خارجی در ایران داشته و به همین دلیل خیلی از افراد مشتاق خرید  لاستیک میشلن هستند. لاستیک میشلن به عنوان یک برند فرانسوی است که در شهر کلرمون فران در سال 1889 راه اندازی شده است. بدین ترتیب با گذشت چندین سال توانستند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید و عرضۀ انواع تایر با کیفیت گردند. هم اکنون در سطح جهانی به عنوان یک برند برتر شناخته شده است و در داخل کشور بسیاری از افراد اقدام به خرید لاستیک میشلن برای اتومبیل سواری خود می نمایند. فروشگاه همپا یکی از عرضه کنندگان بزرگ در زمینۀ لاستیک خودرو فعالیت دارد و توانسته به اقتضای نیاز مشتریان، لاستیک میشلن را با مشخصات فنی متفاوت عرضه نمایند.

خرید لاستیک میشلن تمام فصل

شرکت لاستیک سازی میشلن چند ملیتی است و باعث گردیده شهرت جهانی پیدا کند. هم اکنون در کشورهای مختلف شاهد خرید و فروش لاستیک میشلن در مدل های متنوع می باشیم. اگر به دنبال تایر زمستانی، تابستانی و یا تمام فصل هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا از میان محصولات موجود، اقدام به خرید لاستیک تمام فصل میشلن نمائید. از ویژگی های مهم این نوع تایر می توان به قابلیت استفاده از تایر را در تمامی فصول بیان نمود.

تجربه نشان داده، انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی در شرایط آب و هوایی مختلف تأثیرگذار می باشد. در پی این موضوع مهم، خرید لاستیک خودرو برای رانندگان با دغدغۀ ذهنی همراه می باشد. چرا که تنوع بالایی از لاستیک های خارجی و ایرانی را در سطح بازار می توان مشاهده نمود و افرادی که سابقۀ خرید لاستیک یوکوهاما و لاستیک میشلن و هر برند دیگری نداشته اند، دچار سردرگمی می شوند. از این رو پیشنهاد می کنیم پیش از خرید، با کارشناسان فروش مجموعۀ هم پا به صورت آنلاین مشورت نمائید.

  فروشگاه لاستیک هم پا

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()