لاستیک به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو به شمار می رود که عامل حرکت اتومبیل است. انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی مؤثر است و به همین دلیل برای کلیۀ رانندگان این مسئله حائز اهمیت می باشد. فروش لاستیک در دسته بندی و برندهای مختلف صورت می گیرد و افرادی که خواستار تهیۀ تایر می باشند، بایستی یک سری نکات مهم و کلیدی را در نظر بگیرند که در این پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. با پیشرفت تکنولوژی، فرآیند تولید لاستیک در سراسر جهان متحول شده است و تولید کنندگان بزرگ و کوچک تلاش نمودند به اقتضای نیاز شرکت های خودروسازی و مدل های متنوع اتومبیل، انواع لاستیک رادیال و بایاس را تولید و به بازار عرضه نمایند. جهت مشاهدۀ انواع لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

خرید لاستیک درجه یک

از برندهای معروف لاستیک خارجی می توان به لاستیک کومهو، لاستیک نانکن، تایر دانلوپ، لاستیک بریجستون، تایر پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک نکسن و ... اشاره نمود. ضمن آنکه در حال حاضر شاهد عرضۀ انواع لاستیک ایرانی از جمله لاستیک یزد تایر، لاستیک کویر، لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک دنا و ... می باشیم. بدین وسیله افراد مختلف متناسب با هزینه ای که در اختیار دارند به سهولت می توانند مناسب ترین تایر را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایند.

با توجه به مطالب مذکور، قیمت لاستیک به عوامل متعددی بستگی دارد و بدین ترتیب امکان خرید لاستیک ارزان و همچنین گران برای عموم رانندگان فراهم می باشد. جهت انتخاب و خرید لاستیک استاندارد و اصل توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید. چنین مجموعه هایی جهت رفاه حال مشتریان، همواره در تلاش برای عرضۀ محصولات اورجینال و با کیفیت می باشند. جهت سفارش اینترنتی  لاستیک نکسن و سایر برند ها می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 257
نمایش همه
علاقه مندی ها ()