شارژ گوی یکی از قسمت های اصلی در طراحی خودوری زانتیا به شمار می رود. در طراحی انواع خودروی هیدرولیکی از قطعۀ شارژ گوی بهره گرفته می شود چون دارای عملکرد خاصی است که در ادامۀ پست دقیق تر به این موضوع مهم می پردازیم. خودروی سیتروئن زانتیا در زمان خود از جایگاه خاصی برخوردار بود و توانست در میان خودروهای هم ردیف خود، طرفداران زیادی پیدا کند. فرآیند شارژ گوی زانتیا  به دلیل نوع کارکردی که دارد، باعث تقویت سیستم تعلیق این خودرو می شود. عدم عملکرد صحیح گوی زانتیا، خودرو دچار نقص فنی می شود که می بایسد هر چه سریعتر نسبت به تعمیر و شارژ گوی خودرو اقدام نمود. تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در حوزۀ تعمیرات خودروی زانتیا قادر به ارائه خدمات شارژ گوی زانتیا می باشند.

سرویس دوره ای شارژ گوی زانتیا

تفاوت عمدۀ خودروی زانتیا نسبت به برخی از خودروهای تولید شده در همان سال، به دلیل استفاده از سیستم تعلیق بود که نصب قطعۀ گوی شکل صورت گرفت. طراحی یک گوی در سیستم تعلیق زانتیا، باعث می شد تا راننده هنگامی که از روی دست اندازها عبور می کرد، سرنشینان لرزش و صدای خاصی داخل اتاق احساس نکنند. بنابراین میزان گاز نیتروژنی که درون گوی به کار برده شده است، بر روی عملکرد صحیح سیستم تعلیق تأثیرگذار است. به همین دلیل کاهش این گاز می تواند عملکرد این سیستم را مختلف نماید. در این صورت رانندگان بایستی نسبت به اجرای شارژ گوی زانتیا هر چه سریعتر اقدام نمایند. با توجه به اینکه انجام فرآیند شارژ گوی زانتیا کار فنی است و دسترسی به این قطعه و همچنین گاز نیتروژن از عهدۀ هر شخصی بر نمی آید، از این رو می بایست به مراکز معتبر همانند  نمایندگی مجاز زانتیا رهام مراجعه نمائید که در این حوزه تخصص و ابزارآلات مناسب در اختیار داشته باشند.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()