توربو شارژ سمند سورن توانسته عملکرد این خودرو را متحول سازد و به نوعی بازدهی خودروی سمند را دو چندان نموده است. در اوایل دهۀ 80 شمسی، ایران خودرو در اوج موفقیت های خود اقدام به تقویت خودروی سمند نمود و در ابتدا چندین کانسپت را ارائه نمود که از میان آنها، خودروی سمند سورن برگزیده شد.

این خودرو علاوه بر اینکه از نظر شکل ظاهری با سمند دارای تغییراتی است، بلکه توانستند با طراحی توربو شارژ EF7، پیشرانۀ اتومبیل را تقویت نموده و به نوعی بازدهی موتور سورن افزایش پیدا کند. نصب توربو شارژ سمند سورن باعث افزایش محبوبیت این اتومبیل در بازار خودروی ایران شد.

خرید توربو شارژ EF7 سمند سورن

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ واردات قطعات انواع توربو شارژ خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نمود و توانست در این حوزه پیشگام باشد و متناسب با مدل های مختلف اتومبیل که در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، خدمات تعمیرات و یا فروش توربو شارژ انواع خودروی سبک و سنگین را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. بدین ترتیب امکان خرید توربو شارژ سمند سورن برای دارندگان این خودرو که با نقص فنی در این قطعه رو به رو شده اند توسط مجموعۀ توربو شارژ سیف الهی فراهم می باشد. جهت اطلاع از لیست  قیمت توربو شارژ سمند سورن با ما تماس بگیرید.

سمند سورن ELX مجهز به محور محرک دیفرانسیل جلو است که دارای گیربکس 5 دنده دستی با پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ یورو 4 EF7 می باشد. بدین وسیله قادر به پشتیبانی قدرت 113 اسب بخار با گشتاور 155 نیوتن متر است که حداکثر سرعت 190 کیلومتر بر ساعت را پشتیبانی می کند. به همین دلیل سالم بودن سیستم توربو شارژ سمند سورن در نحوۀ عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد. بدین وسیله جهت تعمیر و یا خرید توربو شارژ سمند سورن می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی اقدام نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : شعبه مرکزی" تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه 1 : 09127044314

همراه 2 : 09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()