در این پست در صدد هستیم شما را با نحوۀ عملکرد توربو شارژ آشنا نمائیم، ضمن آنکه در صورت مشاهدۀ حتی کوچکترین اتفاق نیاز است که به چه مراکزی مراجعه نمائید و چه نکات مهمی است که بایستی در نظر بگیرید. توربو شارژ ام جی نقش بسزایی در افزایش عملکرد این خودرو دارد و به همین دلیل سالم بودن این قطعه بر روی افزایش بازدهی موتور بسیار تأثیرگذار می باشد. در سال 1396 وجود خودروهای ام جی در کشور به حداقل خود رسید ولی با ورودی مدل 360 در ایران، خط تولید این خودرو به شرکت آذیکو انتقال پیدا کرد و خیلی از افراد مجدداً اشتیاق خود را در رابطه با خرید خودروهای ام جی با موتور توربو شارژ آغاز نمودند.

مزایای توربو شارژ ام جی

سیستم توربو شارژ ام جی بیش از مدل های قدیمی مورد استقبال طرفداران این برند قرار گرفت. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی از ابتدا به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی تعمیرات و فروش انواع توربو شارژ خودروهای سواری و شاسی بلند آغاز نمود و توانست در این حوزه پیشگام بوده و با ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی، نظر آنان را همچنان جلب نمایند.

خودروی ام جی با همکاری شرکت های ایویکو و ساییک چین تأسیس شد و توانست اولین همکاری خود را در ایران آغاز نماید. این کمپانی معتبر توانست خودروهایی را که تجهیز به موتور توربو شارژ هستند را تولید و روانۀ بازار نمایند. مهمترین ویژگی توربو شارژ ام جی، این است که کمبود اکسیژن مورد نیاز برای احتراق خودرو در سرعت های بالا را تأمین می کند. بدین وسیله خودرو در سرعت های بالا هیچ لرزشی را به کابین  راننده انتقال نمی دهد.

اگر با مشکل فنی در عملکرد توربو شارژ ام جی رو به رو شدید می توانید جهت معاینۀ فنی خودرو به مرکز فروش توربو شارژ سیف الهی مراجعه نمائید.

فروشگاه توربوشارژ سیف‌ الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()