یک نمایندگی توربو شارژ در ایران به اقتضای فعالیتی که انجام می دهد، تلاش می کند با واردات محصولات اورجینال، رضایتمندی مشتریان را جلب نماید. توربو شارژ به عنوان یکی از قطعات خودرو است که جهت تقویت موتورهای اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود.

امروزه شاهد گسترش کاربرد قطعۀ توربو شارژ در طراحی خودروهای هیدرولیک می باشند چون این قطعه به منظور کاهش مصرف سوخت و افزایش بازدهی اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مراکز  نمایندگی توربو شارژ در ایران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته به اقتضای نیاز بازار، انواع توربو شارژ موتور را با برندهای اورجینال تأمین و عرضه نماید.

خرید انواع توربو شارژ اورجینال از طریق نمایندگی رسمی

به لطف فناوری توربو شارژ، موتورهایی با حجم تنها یک سیلندر قادر به استفاده از همان پیشرانه می باشند و قدرت چند برابری تولید می کنند. بدین ترتیب شرکت های خودروسازی که محصولاتی با موتورهای حجیم به بازار عرضه می کنند، با مصرف بالای خودروها رو به رو می شوند. از این رو جهت پیشگیری از این موضوع، تلاش نموده اند با نصب توربو شارژ بتوانند بازدهی موتور را با همان مشخصات فنی دو برابر نمایند. با مراجعه به مرکز نمایندگی توربو شارژ در ایران می توانید با آسودگی خاطر، هر یک از قطعات توربو شارژ را با برندهای معتبر تهیه نمائید.

با توجه به کاربردی که توربو شارژ در عملکرد موتور دارد، شرکت های خودروسازی و یا رانندگان می توانند در داخل کشور از طریق  وارد کننده توربو شارژ ، بدون دغدغه این قطعه را به صورت اورجینال تهیه نمایند. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی چندین سال است که توانسته به عنوان یکی از اولین وارد کنندگان و نمایندگی های توربو شارژ در ایران همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

 فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()