توربو شارژ هايما s7 به عنوان یکی از قطعات اصلی در طراحی این خودرو محسوب می شود. خودروی هایما از محصولات کراس اور تک دیفرانسیل شرکت خودروسازی ایران خودرو به شمار می رود. در این پست قصد داریم به مهمترین ویژگی توربو شارژ هایما s7  که در ساخت این خودرو به کار برده شده است، اشاره نمائیم. خودروی هایما بدون کلید و با دکمه استارت و روشن می شود. ضمن آنکه تجهیز به آپشن هایی همچون کروز کنترل، قابلیت تنظیم نزدیکی ستون فرمان، رینگ های بزرگ است که البته از نظر فنی بسیار تقویت شده و مجهز به توربو شارژ با پیشرانه 4 سیلندر است که حجم موتور 1.8 لیتری را پشتیبانی می کند.

مهمترین مزایای توربو شارژ هایما اس 7

جهت خرید توربو شارژ هایما s7 می توانید از طریق مراکزی که در حوزۀ فروش قطعات توربو شارژ خودرو فعالیت می کنند، اقدام نمائید. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی نیز از اولین مراکزی است که توانسته به صورت حرفه ای در این حوزه گام بردارد و خدمات فروش توربو شارژ هایما s7 و تعمیرات تخصصی توربو شارژ هایما s7 و دیگر انواع اتومبیل داخلی و خارجی را به مشتریان گرامی ارائه دهند.

سیستم توربو شارژ باعث بهبود عملکرد موتور اتومبیل می شود چون از مکانیزم خاصی برخوردار است و به منظور تأمین اکسیژن مازاد جهت سیستم احتراق اتومبیل طراحی می شود. قطعۀ توربو شارژ موتور به نحوی طراحی شده است که قابلیت مکیدن گاز خروجی اگزوز و متراکم سازی آن را دارد و سپس آن را از طریق سیلندرهای موتور به داخل مخزن احتراق انتقال می دهد. در نتیجۀ این اتفاق، با همان مصرف سوخت، افزایش اکسیژن موجود در مخزن احتراق، در مدت زمان کوتاهی فرآیند سوختن بنزین صورت می پذیرد. بنابراین توربو شارژ هایما اس 7 باعث افزایش قدرت و توان موتور می شود. در صورت ایجاد اختلال در عملکرد موتور، جهت بررسی بیشتر خودرو می توانید با کارشناسان فنی فروشگاه توربو شارژ سیف الهی تماس حاصل نموده و هماهنگی های لازم را جهت دریافت هر گونه خدمات انجام دهید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()