اگر تا کنون سابقۀ خرید لاستیک خودرو را داشته باشید، قطعاً برند نام آشنای لاستیک کومهو  را شنیده اید. شرکت لاستیک سازی کومهو فعالیت حرفه ای خود را کشور گوانگجو کرۀ جنوبی آغاز نمود و توانست با تولید محصولات درجه یک و با کیفیت، خود را به جهان معرفی کند. بدین ترتیب با گذشت زمان بر تعداد کارخانجات و نمایندگی های فروش خود در سراسر جهان بی افزاید و میزان فروش لاستیک کومهو چندین برابر نمایند. در ایران افراد زیادی تمایل به خرید لاستیک سواری کومهو دارند. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ لاستیک خودرو در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر و شناخته شده، در راستای فروش محصولات با کیفیت توانسته امکان خرید لاستیک کومهو اورجینال را برای متقاضیان این برند کره ای مهیا سازد.

خرید لاستیک کومهو برای خودروهای سواری

لاستیک به عنوان یکی از قسمت های اصلی اتومبیل به شمار می رود که تماس مستقیم با زمین دارد. در نتیجه بر روی کیفیت رانندگی فرد تأثیرگذار می باشد و بدین ترتیب رانندگان خرید لاستیک را برای خود، یک کار مهم می انگارند. در واقع 95 درصد بار خودرو را باد لاستیک نگه می دارد و تنها 5 درصد از بار خودرو بر روی تایر نگه داشته می شود. بنابراین جهت خرید تایر خودرو، بررسی مشخصات فنی حک شده بر روی تایر در انتخاب لاستیک استاندارد حائز اهمیت می باشد.

قیمت فروش لاستیک دانلوپ و لاستیک کومهو بر پایۀ عوامل متعددی منجمله مشخصات فنی، سال تولید و قیمت روز ارز تعیین می گردد. به همین دلایل شاهد نوسان قیمت تایر کومهو در بازار می باشیم که می بایست توسط شما مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و به دلیل وارداتی بودن لاستیک های کومهو به مراکز معتبر مراجعه نمائید. فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک با هدف عرضۀ محصولات اورجینال راه اندازی شده است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

 

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()