ریموت بی ام و با استفاده از فناوری روز دنیا تعریف و ساخته شده است. همانطور که می دانید شرکت خودروسازی بی ام و در کشور آلمان راه اندازی شده است و این کمپانی معتبر توانسته در طول سال ها فعالیت متوالی و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و مهندسین متخصص تلاش نموده با تعریف اختصاصی بتواند سطح امنیت کددهی ریموت و سوئیچ خودروهای بی ام و را بهبود ببخشند. در حال حاضر بسیاری از افراد مالک خودروهای بی ام دبلیو هستند که قطعاً دوره ای نیاز به دریافت خدمات فنی و مکانیکی می شوند. ساخت سوئیچ بی ام و و یا کددهی ریموت تنها برخی از خدماتی است که ممکن است رانندگان بدان نیاز داشته باشند. مرکز تخصصی تهران کار کی سال های متوالی است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ ساخت ریموت و سوئیچ انواع خودروی لوکس آغاز نماید.

ساخت فوری انواع سوئیچ بی ام و

در نتیجه دارندگان خودروهای برند و لوکس همچون بی ام و، مرسدس بنز، پورشه، هیوندا، کیا و ... می توانند جهت دریافت خدمات ساخت ریموت و سوئیچ از تخصص مراکز مجرب بهره گیرید. همانطور که می دانید اتفاقاتی همچون ماندن سوئیچ و ریموت داخل خودرو، مفقود شدن آنها و ایجاد آسیب جدی برای آنها مواردی هستند که نیاز دارد به مراکز تخصصی مراجعه نمائید. داشتن ریموت یدک بی ام و به شما کمک می کند که در مواقع لزوم بتوانید آن را جایگزین ریموت اصلی نمائید.

جهت ساخت اسمارت کی بی ام دبلیو از دستگاه های تخصصی بهره گرفته می شود تا بدین وسیله بتوانند منطبق بر کلید اصلی اقدام به طراحی ریموت بی ام و نمایند. برای پروگرام دهی و تعریف ریموت می بایست از کامپیوتر استفاده نمود. تکنسین های متخصص به سهولت می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند، در مدت زمان اندک خدمات حذف کد قدیمی، تعریف کددهی جدید ریموت بی ام و، تراشیدن کلید اصلی سوئیچ را از روی شماره شاسی انجام دهند. مجموعۀ تهران کار کی همواره آمادۀ ارائه سرویس به مالکین خودروهای لوکس در تهران می باشند.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()