فروشگاه های متعددی در حوزۀ فروش لاستیک فعالیت می کنند و این مسئله باعث گردیده تا شرایط برای خرید تایر اورجینال دشوار گردد. نیاز به ذکر است که از فناوری های جدید در طراحی و ساخت نسل جدید لاستیک های خودرو بهره گرفته می شود. در واقع این نوع تایرها تنها 5 درصد از وزن اتومبیل را تحمل می کنند و الباقی آن توسط باد داخل تایر تأمین می شود و عدم تعادل در این شاخص ها می تواند موجب پنچری و بروز حادثه ناگوار گردد. فروشگاه چرخ و یدک از دیگر فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش لاستیک برند خارجی و ایرانی به شمار می رود. پس از بررسی بازار توانسته اند محصولاتی با کیفیت عرضه نمایند.

فروش لاستیک اورجینال با قیمت ارزان

فروش لاستیک خودرو مانند فروش لاستیک کومهو در سطح بازار بر اساس برند و مشخصات فنی در دسته بندی متفاوت صورت می گیرد. طرح آج تایر، عمر آج، سال تولید، شاخص حداکثر بار مجاز و حداکثر سرعت مجاز، سایز تایر، نوع مواد اولیه، نوع ساختار و شرایط آب و هوایی برخی از موارد مهم و کلیدی هستند که بر روی خرید لاستیک اتومبیل تأثیرگذار می باشد.

همانطور که می دانید عاج لاستیک به دلیل برخورد مستقیمی که با سطح جاده دارد، تأثیر بسزایی بر روی سطح چسبندگی تایر با زمین دارد. از این رو آج به منظور زیبایی در طراحی لاستیک به کار برده نمی شود. طراحی آج بر روی تایر با کاربرد دور نمودن سنگریزه از کف جاده صورت می گیرد. با توجه به اینکه تنوع فروش لاستیک سواری، شاسی بلند، باری، اتوبوس، ماشین آلات سنگین، ماشین های کشاورزی و غیره را در سطح بازار شاهد می باشیم. در صورت نیاز به تأمین لاستیک اتومبیل، توصیه می کنیم بررسی دقیق تری بر روی مشخصات فنی حک شده بر روی این محصول داشته باشید. پیش از خرید می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 361
نمایش همه
علاقه مندی ها ()