شارژ گوی از مهمترین قطعاتی است که در طراحی خودروهای هیدرولیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. گفته می شود: خودروی سیتروئن زانتیا از طراحی منحصر به فرد برخوردار است و در سال هایی که تولید و به بازار خودرو عرضه شد، توانست نگاه خیلی از افراد را به خود جلب نماید. این اتومبیل مجهز به قطعۀ شارژ گوی می باشد که جهت طراحی سیستم هیدرولیک زانتیا به کار برده می شود. اگر اطلاعات جامعی نسبت به نحوۀ عملکرد شارژ گوی زانتیا ندارید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا بیشتر با ویژگی های این قطعه آشنا شوید. تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی در حوزۀ تعمیرات خودروی زانتیا فعالیت خود را افتتاح نموده است. بدین وسیله همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی می باشند. در عین قادر به ارائه خدمات شارژ گوی زانتیا  نیز می باشند.

اجرای شارژ گوی زانتیا با قیمت مناسب

معمولاً در طراحی زانتیا یک قطعۀ گوی شکل در سیستم تعلیق خودروی زانتیا تعبیه می شود که به کمک آن، خودرو می تواند از سطوح دست اندازها حرکت کند، بدون آنکه سرنشینان اتومبیل احساس لرزش خاصی داشته باشند. عمدتاً جهت شارژ گوی زانتیا از گاز نیتروژن بهره گرفته می شود و در صورت تزریق گاز مرغوب، دیرتر می توانید جهت شارژ گوی به تعمیرگاه های معتبر مراجعه نمائید.

با توجه به مطالب فوق، در صورت عدم به موقع شارژ گوی زانتیا، دیگر سیستم تعلیق خودرو عملکرد اولیه خود را نخواهد داشت و راننده نمی تواند از روان بودن این سیستم اتومبیل بهره مند گردد. در نتیجه رسیدگی به این سیستم و شارژ دوره ای گوی زانتیا ضرورت دارد و می بایست به  نمایندگی مجاز زانتیا  از جمله تعمیرگاه زانتیا رهام جهت دریافت اینگونه خدمات مراجعه نمائید. به طور کلی ارائه خدمات شارژ گوی زانتیا با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می پذیرد.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، یادگار جنوب به شمال ، بعد از پمپ بنزین فرحزاد ، اولین خروجی فرحزاد ، رو به روی گلبرگ 2 ، تعمیرگاه زانتیا روهام

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()