مرکز تخصصی تهران کار کی با در نظر گرفتن نیاز مالکین خودروهای بی ام دبلیو قادر به ساخت سوئیچ بی ام و و همچنین ساخت ریموت انواع بی ام و با دستگاه های تمام اتوماتیک می باشد. از این رو این مجموعه قادر به ارائه خدمات حرفه ای  ساخت سوئیچ بی ام و ، حذف کد خطای بوجود آمده برای اتومبیل، تعریف کد جدید برای سوئیچ بی ام و و مواردی از این قبیل می باشند. از عمده مشکلاتی که برای صاحبان اتومبیل های بی ام و ممکن است پیش بیاید، گم کردن یا همان مفقود شدن سوئیچ و یا ریموت می باشد.

ارائه خدمات حرفه ای ساخت ریموت انواع بی ام و

با توجه به اینکه خودروهای لوکس بی ام دبلیو وارداتی هستند، قطعاً نیروی متخصص اندکی در دسترس است که آشنایی کامل با سیستم الکترونیکی و ضد سرقت این خودروها داشته باشند. در نتیجه پیشنهاد می کنم جهت ساخت سوئیچ بی ام و با مرکز تخصصی تهران کار کی تماس گرفته و همان ابتدا هماهنگی های لازم را جهت سفارش دهی ساخت ریموت بی ام و و یا انواع سوئیچ ماشین انجام دهید.

در واقع شما می توانید پیش از اقدام به سفر تمام تمهیدات لازم را در خصوص تهیۀ سوئیچ یدک بی ام و انجام دهید. در این صورت با آسودگی خاطر و بدون دغدغه ای می توانید از لحظات پیش روی خود لذت ببرید. تعریف ریموت، تهیۀ ست کامل ایموبلایزر بی ام و، تعمیرات ریموت بی ام، تعریف کد جدید و ساخت ریموت کلیدی و کی لس بی ام و، ساخت سوئیچ یدک بی ام و و ... تنها برخی از خدماتی هستند که مجموعۀ تهران کار کی با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته به سهولت می توانند آن را برآورده سازند . جهت استعلام هزینۀ ساخت سوئیچ بی ام و ،  ساخت ریموت بی ام و و تعمیرات آنها می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید.

   تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()