لاستیک نانکن در ایران با این عنوان شهرت یافته است ولی این لاستیک با عنوان تایر نانکنگ در سال 1959 در کشور تایوان راه اندازی شده است. اگر به دنبال خرید تایر نانکن می باشید، پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص ویژگی های مهم محصولات این برند، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. طول عمر بالا، استحکام در برابر سایش، سازگاری با محیط زیست، مصرف بهینه سوخت، داشتن عملکرد بالا در فصول مختلف سال، قدرت ترمزگیری قوی، بهره مندی از مواد اولیۀ درجه یک، ایجاد حداقل سر و صدا و عدم انتقال ارتعاشات جاده به داخل کابین، اجزای خروجی با کیفیت و منعطف از جمله ویژگی های مهم لاستیک نانکن به شمار می روند. فروشگاه تایر ایرانیان توانسته با بررسی نیاز بازار، امکان سفارش دهی تایر نانکن را برای مشتریان فراهم سازند.

عوامل مؤثر بر قیمت تایرهای نانکن

اگر در انتخاب و خرید تایر تردید دارید و اطلاعات جامعی در خصوص انتخاب لاستیک مناسب ندارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان فروش با سابقه مشورت نمائید. این افراد به شما کمک می کنند که بتوانید از میان برندهای مختلف، بهترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید. مشخصات فنی اتومبیل، شرایط جغرافیایی محیط و قیمت سه عامل اصلی هستند که در انتخاب مدل لاستیک نانکن تأثیرگذار می باشد. رانندگان با بررسی های لازم، در نهایت قادر به تهیۀ تایر خواهند بود تا بدین وسیله رانندگی خوبی را تجربه نمایند.

قیمت خرید لاستیک دانلوپ و لاستیک نانکن بر اساس پارامترهای متعددی تعیین می گردد که رانندگان در زمان خرید تایر بایستی نگاه جامع نسبت به این نکات مهم داشته باشند. هم اکنون می توانید جهت خرید لاستیک نانکن اورجینال به فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مراجعه نموده و پس از بررسی مشخصات فنی مدل های مختلف این برند، مناسب ترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()