توربو شارژ بنز در مدل و حجم های متفاوت ساخته شده و در ساختار خودروهای بنز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. موتور توربو شارژ به عنوان قطعۀ مکانیکی در مسیر موتور و راه خروجی دود از خودرو قرار گرفته می شود و دارای وظیفۀ مکش و دمیدن هوا با فشار بالا به درون سیلندر اتومبیل می باشد. هدف از خرید توربو شارژ بنز ، افزایش راندمان و قدرت موتور ماشین است که باعث حرکت روان اتومبیل در سرعت های بالا می شود. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش قطعات توربوشارژ در مدل های متفاوت فعالیت می کند و توانسته اند متناسب با خودروهای مختلف، قطعات توربو شارژ با ظرفیت های متفاوتی را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید انواع توربو شارژ بنز

توربو شارژ ضربانی، حلزونی ساده و حلزونی با افزاینده سرعت از جمله انواع دسته بندی قطعات توربو شارژ به شمار می روند. در حال حاضر دارندگان اتومبیل های بنز متناسب با قدرت موتورهای تعبیه شده می توانند از قطعات توربو شارژ بنز با حجم متفاوت بهره گیرند. در این صورت با تقویت موتور می توان میزان عملکرد اتومبیل را هنگام افزایش سرعت قابل کنترل نموده و به نوعی فرمان پذیری آن در مسیرهای چرخش لاستیک تسهیل بخشید. افرادی که تا کنون از اتومبیل های مجهز به سیستم توربو شارژ استفاده نموده اند، درک کاملی از کیفیت بالای رانندگی دارند. بدین ترتیب می توانند با آسودگی خاطر از مزایای این قطعۀ مکانیکی جهت تسهیل فرآیند احتراق سوخت و افزایش قدرت موتور بهره برد.

با توجه به اینکه خودرو های بنز مجهز به سیستم توربو شارژ می باشند ، در صورت بروز کوچک ترین اختلال در عملکرد آن می توانید از طریق فروشگاه بزرگ توربو شارژ سیف الهی نسبت به  خرید توربو شارژ دنا پلاس و بنز و... و یا تعمیر آن اقدام نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی 

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()