با پیشرفت تکنولوژی مهندسین خودروسازی توانسته اند با ساخت قطعات توربو شارژ، راندمان و بازدهی اتومبیل را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. در این پست قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی توربو شارژ و نحوۀ عملکرد و مزایای آن برای اتومبیل های مختلف بپردازیم.  توربو شارژ به منظور به کارگیری در طراحی موتورهای سبک مورد استفاده قرار گرفته می شود، تا بدین وسیله بتوانند قدرت و راندمان عملکرد موتور را تقویت نمایند. توربو شارژ متشکل از توربین هایی است که در میان خروجی دود و ورودی هوا نصب می شود و قدرت مورد نیاز خود را از طریق دود خارج شده از قسمت منیفولد دود دریافت می کند و این مسئله موجب بهینه سازی مصرف سوخت می گردد. فروشگاه توربو شارژ سیف الهی به عنوان یکی از مراکز تخصصی در حوزۀ فروش، نصب و تعمیرات انواع توربو شارژ خودرو فعالیت خود را با کادر متخصص و مجرب همچنان ادامه می دهد.

خرید توربو شارژ جهت افزایش بازدهی اتومبیل

به زبان ساده می توان توربو شارژ را به عنوان یک موتور مکانیکی که قابلیت افزایش هوای ورودی موتور را دارد، معرفی نمود. این قطعه مجهز به دو قسمت اصلی است که به یکدیگر متصل می شوند و با ایجاد هماهنگی میان یکدیگر، میزان حجم و فشار هوای ورودی به قسمت محفظۀ سیلندر درون موتور را افزایش دهد و در نتیجه شرایط برای افزایش قدرت کلی موتور مهیا می گردد. توربین و کمپرسور از جمله بخش های اصلی توربو شارژ به شمار می روند. در حال حاضر خودورهای پیشرفته مجهز به سیستم توربو شارژ هستند و رانندگان می توانند تجربۀ بهتری از رانندگی را داشته باشند.

البته افرادی که علاقه مند به تجهیز نمودن اتومبیل خود به این قطعه می باشند، می توانند از طریق فروشگاه توربو شارژ سیف الهی جهت خرید توربو شارژ اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سیف الهی

آدرس : تهران , خیابان قزوین , دوراهی قپان , پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه : 09127044314 

09212068607

خط ویژه : 55786865

فکس : 55191341

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()