کمپانی لاستیک سازی کومهو در شهر گوانگجو فعالیت خود تأسیس نموده و توانسته طی سال ها فعالیت متوالی انواع لاستیک رادیال تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. شرکت لاستیک سازی کومهو توانست در شهرهای پیونگتائک، گوکئونگ و گوانگجو خط تولید لاستیک خودروهای سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات کشاورزی و غیره را احداث نماید و به عنوان یکی از برندهای شناخته شده در حوزۀ تولید لاستیک معرفی گردد. فروش  لاستیک کومهو در مدل های متفاوت صورت می گیرد چون به شاخص های وزن، ابعاد و نوع کاربری اتومبیل بستگی دارد. جهت مشاهدۀ مشخصات فنی لاستیک های کومهو می توانید به فروشگاه لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. مجموعۀ چرخ و یدک به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لاستیک با برندهای معروف کره ای فعالیت می کند.

مشخصه های مهم لاستیک کومهو

لاستیک کومهو با مواد اولیه درجه یک تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته اند موفق به تولید لاستیک رادیال کومهو گردند. در حال حاضر جهت تهیۀ تایرهای مورد نیاز برای اتومبیل خود، می توانید از مزایای لاستیک کومهو استفاده نمائید. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می شود و پیش از خرید لاستیک کومهو، بررسی مشخصات فنی تایر از اهمیت بالایی برخوردار است.

فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک اتومبیل وجود دارد که دارندگان خودرو متناسب با مدل اتومبیل می توانند از میان مدل های مختلف لاستیک کومهو، تایر مناسبی را با قیمت ارزان تهیه نمائید. جهت اطلاع از قیمت خرید لاستیک پیرلی و لاستیک کومهو می توانید پس از بررسی انواع محصولات فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک، تایر با کیفیتی را سفارش دهید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-02133508201-02133508217

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09103585268

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()