سوئیچ ولوو XC90  ریموت ولوو  XC90

سوئیچ از قطعات بسیار ضروری خودرو ها بوده که برای باز و بسته کردن درب ها و فرمان به خودرو به کار می رود. ریموت و سوئیچ خودرو برای خودرو های مختلف به شکل متفاوتی ساخته می شوند.

یکی خودرو های محبوب ، ولوو xc90 می باشد که ساخت سوئیچ ولوو XC90 یکی از خدمات سختی است که تنها توسط برخی از مراکز ارائه می شود و به دلیل بالا بودن هزینه ی قطعات سوئیچ ولوو XC90  ، بسیار مهم است که ساخت آن توسط یک مرکز معتبر انجام شود تا نیاز مجدد به تهیه آن نداشته باشید ، به همین جهت ما به شما مرکز تهران کار کی را معرفی می کنیم، این مجموعه با ارائه ی خدمات ساخت انواع ریموت و سوئیچ خودرو های مختلف ، یک مجموعه ی کامل و تخصصی در این زمینه می باشد.

طراحی و ساخت ریموت ولوو XC90  

زمانی که ریموت ولوو XC90 یا سوئیچ ولوو XC90  با مشکلاتی مواجه شود و یا آن را گم کنید، به دلیل ایجاد امنیت در خودرو ، باید به سرعت در جهت تهیه و ساخت ریموت اقدام نمایید. کد های مخصوص در نظر گرفته شده در ریموت ، امنیت خودروی شما را بالا برده و در صورتی که ریموت به صورت اصولی طراحی شده باشد بدون هیچ عیب و نقصی ساخته شده و می توانید از آن استفاده کنید. تهران کار کی با کادری مجرب و متبحر ، آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. از طریق سایت سفارش ساخت سوئیچ ولوو XC90  را ارائه کنید تا ریموت مورد نظر شما در زمان بسیار کوتاهی با بهترین کیفیت آماده شود.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()