ساخت سوئیچ کیا از دیگر خدمات تخصصی مجموعۀ تهران سوئیچ به شمار می رود. این مجموعۀ معتبر با امکانات حرفه ای که در اختیار دارد، توانسته سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را ارتقاء بخشیده و امکان ساخت سوئیچ کیا را برای مشتریان فراهم نموده است. اسپورتیج، اپیروس، ریو، موهاوی و ... برخی از محصولات کمپانی کیا به شمار می روند که جهت ساخت سوئیچ و ریموت هر کدام از مدل های قدیمی و جدید از فناوری متفاوت بهره گرفته شده است. سوئیچ کیا به صورت کلیدی و یا کارتی ساخته شده است و فناوری به کار رفته در طراحی ریموت کیا منحصربفرد است و به سیستم ضد سرقت مجهز می باشد.

مرکز تخصصی تهران کار کی به صورت حرفه ای فعالیت دارد و توانسته در لیست خدمات مجموعۀ خود امکان ساخت سوئیچ کیا، تعریف پین کد جدید برای سوئیچ های کیا، بازگشایی درب قفل شده، تعمیرات ریموت کیا، تعویض برخی از قطعات ریموت کیا و ... را فراهم سازند.

ساخت انواع سوئیچ و ریموت کیا

برخی از افراد مالک خودروهای کیا بوده و در برخی از مواقع به دلایلی ممکن است سوئیچ و ریموت را داخل اتومبیل جاگذاشته و یا گم نمایند. در این صورت جهت ساخت سوئیچ کیا توصیه می کنیم به مراکز معتبر مراجعه نمائید و چنین خدماتی را با آسودگی خاطر دریافت نمائید. ساخت ریموت کیا به صورت تاشو تنها برای برخی از خودروهای این برند از جمله سراتو، اسپورتیج و سورنتو صورت می گیرد.

در صورت مفقود شدن سوئیچ کیا، در ابتدا توسط متخصصین با استفاده از نرم افزارهای مخصوص پروسۀ حذف ریموت کیا  گم شده صورت می گیرد تا بدین وسیله بتوانند از سرقت اتومبیل جلوگیری نمایند. سپس اقدام به ساخت سوئیچ کیا می نمایند که قیمت سوئیچ کیا نیز بر اساس مدل خودرو تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ساخت ریموت کیا می توانید با مجموعۀ تهران کار کی تماس حاصل فرمائید.

  تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 427
نمایش همه
علاقه مندی ها ()